Тест драйви в автомобільних журналах. Кому вірити?

495

Серед автолюбителів популярними авто журналами є “За кермом” і “Авто Ревю”. З них дізнаємося про новинки автопрому і знайомимося з останніми тенденціями. Для нас пишуть кращі журналісти. З їх слів дізнаємося про тест драйві нового автомобіля, який їм дістався на випробування.

Чи можна довіряти тест драйву в авто журналах?

Якщо почитаємо черговий тест машини, то що ми дізнаємося. Як налаштувати сидіння або який пластик застосовується при виготовленні панелі авто? Якщо ми збираємося в найближчому майбутньому придбати новий автомобіль – ця інформація нам не особливо цікава. Це ми можемо дізнатися самостійно в автосалоні і помацати майбутню покупку своїми руками.

Я жодним чином не хочу звинувачувати журналістів відомих автомобільних журналів. Вони пишуть гарно, але інформації в їх публікаціях, особисто для мене, замало. А як виглядає той самий тест драйв новинки автомобільної, який проходить за умов автовиробника?

Журналісти пишуть, як вони відчувають у важких (читай – у спеціально підготовлених) умовах новоявлену машину. Особливо розчулює, коли тест драйв проходить по благополучним доріжках Європи. Яка повинна бути різниця для майбутнього покупця автомобіля, як вона веде себе в Європі. Йому більше цікаво, як пристосована до новинка жорстким російським умов з постійно мінливим кліматом.

Ось які повинні хвилювати питання покупця: як веде себе автомобіль на російських дорогах, не противиться він вживання вітчизняного бензину, буде спеціальна версія (пакет погані дороги) і багато інших.

Тести в авто журналах. Де правда?

Читаючи тест шин в журналі “За Кермом” помітив одну особливість. Шини, які посіли перше місце – Nokian, виявилися на 40 балів у таблиці вище, ніж шини на другому місці. Хоча різниця показників між іншими шинами становила не більше 5-7 балів. Дивний результат.

І тут згадав, що місяць тому в іншому журналі “Авто Ревю” читав, що компанія Nokian надавала на тести спеціальні шини з особливим складом. І цей факт був підтверджений. Коли журналісти з “Авто Ревю” відчували шини, вони помітили велику різницю між наданими на тест шинами і тими, що продають у магазинах. У підсумковий результат пішли останні, щоб тести шин були об’єктивними.

Чому тоді журналісти “За Кермом” цього не зробили. Або не захотіли. Якщо тут немає ніякого грошового інтересу, то це говорить про непрофесіоналізм журналістів.

Чи варто довіряти тестам і оглядам в автомобільних журналах? На це питання немає однозначної відповіді. У кожного своя думка і спір може затягнутися на тривалий час. І все одно кожен залишиться при своїй думці.