Топ-3 автомобілів-довгожителів (серед них lada)

75

Ці моделі за час свого виробництва зберігали головне: загальну конструкцію і стилістику.

Детально про такі машини-довгожителів розповів наш оглядач сергій канунніков у матеріалі «13 моделей-довгожителів з усього світу: ті, кому за 30».

Niva, 1977 — н. В.

Наша нива в трійці наймолодша. Їй всього 44 роки , але у неї є перспектива обійти всіх! вона ж-ваз-2121, потім лада-4х4, а тепер lada niva legend. Перші вітчизняні позашляховики з’явилися в 1977-му і з рядом удосконалень випускаються досі. Попит на простий і недорогий автомобіль з відмінною прохідністю залишається.

Всього зібрано понад 2,2 млн машин цієї моделі, а за 11 місяців 2021 року продажі склали 45,9 тис.штук.

Hindustan ambassador, 1958-2014 рр.

Цей символ індії випускали 56 років . Седани марки hindustan ambassador на слуху, як ганді, йога і «камасутра». Машини-копії британського седана morris oxford з 1,5-літровим 75-сильним мотором почали робити в 1958-му. З роками у моделі з’явився більш потужний мотор, трохи освіжили дизайн кузова і салону.

Цей автомобіль побачив на своє століття все: від перевезення важливих чиновників до роботи в таксі. Незважаючи на своє британське походження, амбасадор вважається повністю індійським автомобілем, його з ніжністю називають «королем доріг індії».

Volkswagen kaefer (по-нашому — просто жук), 1938-2003 рр.

Жука випускали 65 років . Німецьких “запорожців” виробили 21 мільйон — абсолютний рекорд світу. Дизайн заднемоторной моделі оновлювали, але загальну конструкцію і стилістику зберігали. З середини 1940-х на машини ставили мотори робочим об’ємом 1-1,6 л потужністю 24-50 к.с. Майданчики для виробництва жука були в півтора десятках країн.

Секрет довголіття моделі простий: раціональна конструкція, надійність, простота обслуговування і ремонту і невисока ціна. Жук припав до душі людям з багатьох країн світу: і в розпещеній західній європі, і в багатих сша, і в країнах африки.