Toyota зробить ставку на недорогі електромобілі

40

За словами еріксена, toyota має намір подбати про встановлення прийнятної для більшості вартості електромобілів: тільки в цьому випадку вдасться продати достатньо автомобілів, щоб зробити позитивний вплив на навколишнє середовище.

З часом люди почнуть розглядати запас ходу електрокарів так само, як сьогодні – потужність. Наприклад, будь-хто хотів би володіти машиною з 400-сильним мотором, але через обмежені фінансові можливості доводиться задовольнятися 120-сильним. Так само і з електромобілями: великий запас ходу, за яким женуться виробники, в реальності зможуть дозволити собі тільки заможні люди, зазначив еріксен.

Завдання полягає в тому, щоб досягти балансу ціни і запасу ходу, який виявиться задовільним для більшості споживачів. Крім того, топ-менеджер впевнений, що занепокоєння через малий запас ходу поступово зійде нанівець, коли люди звикнуть до електрокарів.

“багато покупців електромобілів зрозуміють, що їм не потрібні 500-650 кілометрів”, – додав він.

Однак і в арсеналі японського виробника будуть далекобійні моделі, що проїжджають до 800 кілометрів на одній зарядці, але вийдуть вони під шильдиком lexus. Так, в кінці наступного року буде представлений концепт lf-z electrified, який пізніше переродиться в серійну модель rz 450h.

У вересні toyota оголосила про плани витратити 13,5 мільярда доларів на розробку акумуляторів. Мета вкладень-знизити їх вартість на 50 відсотків у порівнянні з батареєю bz4x, першого серійного електрокроссовера марки.

Компанія вже працює над акумуляторами різних типів, в тому числі нікель-водневими, як на гібридному хетчбеку aqua, і твердотільними. Крім цього, японці пообіцяли зайнятися просвітою громадськості: як показало недавнє опитування, 66 відсотків споживачів впевнені, що електрокари заправляють бензином.