Великий позашляховик для міста. Благо чи зло?

333

Звичайна пробка. Стоять безліч автомобілів: від маленьким мініатюрних машин до громіздких джипів. Але що тут роблять величезні позашляховики, яке їх основне призначення для міських умовах?

Чи є толк від позашляховиків в місті?

Більшість позашляховиків, які постійно бачимо на дорогах навіть жодного разу не виїжджають за межі міста. А як ми знаємо, основне призначення джипів – це поліпшені здібності на поганих і важкодоступних дорогах. Більшість позашляховиків можуть проїхати там, де не проїде звичайний легковик. Це зрозуміло, але навіщо величезний джип купують люди, який їздить переважно в місті?

Особливо розчулюють “круті джипи” з великими дисками на низькопрофільною гумі і спортивним обвісом. Тут вже точно ніхто не ризикне їхати на такій машині по гриби-ягоди. Це не її призначення, адже завдання такого джипа – це показати імідж власника. Чим більше джип, чим крутіше власник. І на дорозі частіше поступаються і бояться великих машин на дорозі частіше, ніж звичайних легковиків.

Ось і доводиться водієві великого позашляховика підтримувати свій статус постійно. І пересувається його величезний позашляховик по тісних міських вулицях. І власник навіть не звертає увагу на величезний витрата палива, на труднощі паркування та інші «радощі» володіння цієї махини.

Розуміючи все це, маркетологи спільно з інженерами автомобільних компаній почали пропонувати покупцям компактні кросовери. Адже якщо покупцеві захотілося величезний позашляховик, то його дуже важко переконати. Значить йому треба запропонувати аналог – більш комфортний, більш динамічний, більш красивий.

З цим завданням впоралися сучасні кросовери. Не дарма, як тільки вони з’явилися, то відразу ж завоювали серця більшості автолюбителів. Але це вже не звичайні джипи з їх позашляховими здібностями. У цьому вони їм програють, але у них є крім цього дуже багато переваг. Це і менша витрата палива, і поліпшене поведінку на дорозі, і багато інших чинників.

для городского жителя подойдет обычный кроссовер

Головна перевага великого автомобіля над маленьким проявляється взимку. Коли дороги не чищены, скрізь бруд і сніг. Маленькій машинці буде складно, а от позашляховик, особливо якщо у нього є система повного приводу – буде їздити по заметах без проблем. До того ж, з-за підвищеного кліренсу (дорожнього просвіту) можна легко заїхати на бордюр. Кажіть що не можна, але 90 відсотків власників джипів саме так і роблять. І ще, за кермом великої машини відчуваєш себе безпечніше, ніж за кермом малолітражки.

Зараз стали випускати кросовери тільки з переднім приводом, і попит на них є. Але навіщо потрібен автомобіль з великим кліренсом і без повного приводу? Багато автолюбителів купують вище тільки для того, щоб спокійно проїхати на рибалку і взимку їздити без проблем, не зачіпаючи бампером. Наприклад, у Москві немає практичного сенсу в повному приводі – тільки під час сильних снігопадів, один/два рази на рік.

Якщо є свій будинок за містом, то купувати позашляховик переважно. Для міського жителя зійде звичайний кросовер з переднім приводом і великим кліренсом. Для любителів рибалок і бездоріжжя – класичний повний привід. Тільки врахуйте, що пересуватися кожен день на повноцінному позашляховику важче, ніж на звичайній малолітражці.