Volkswagen polo new 2021. Klassisch, praktisch, gut!

57

Оновлений volkswagen polo став ще одним приємним сюрпризом для автомобілістів на просторах німецького автопрому в 2021 році. Нова модель зберегла колишні канонічні риси дорестайлінгового polo, але кілька істотних змін все ж присутній.

поміститься все!

Головна відмінність полягає в тому, що тепер polo не седан, а ліфтбек! оновлений кузов додав автомобілю ергономічності і простору. Об’єм багажника збільшився на цілих 70 літрів: замість 460-ти – 530 л. Крім того, є можливість підвищити місткість до 1460 літрів шляхом складання спинок задніх сидінь. Перевозити довгомірні вантажі тепер теж стало зручніше за рахунок трансформації лючка задніх крісел.

Та й в цілому, салон автомобіля став просторіше. По достоїнству це оцінять пасажири заднього ряду, адже збільшився простір для ніг, а разом з ним і комфорт від поїздки. Не забув виробник і про пасажирів переднього ряду – за відчуттями, крісла стали комфортніше.

нововведення інтер’єру / екстер’єру

Volkswagen polo, крім абсолютно нового кузова, отримав і інші приємні оновлення: 6,5-дюймовий тачскрін, аудіосистему з чотирма динаміками і 2 подушки безпеки. У стартовій версії тепер за замовчуванням вбудований мультимедійний комплекс (в максимальній комплектації це цифрова панель з простенькою графікою, а в базовій версії – досить непогана аудіосистема), що є головною перевагою перед прямими конкурентами polo ліфтбек.

Інтер’єр автомобіля порадує нас унікальними декоративними панелями і обробкою сидінь в топовій версії, а також буде доступна атмосферна світлодіодне підсвічування простору для ніг. Рульове колесо оснастили блоком управління клімату і аудіо, але сам кермо не відчувається перевантаженим. Комплектація status відкриває доступ до шкіряної обробки керма і функції підігріву.

Що ж стосується екстер’єру, хочеться підкреслити наступні зміни: передньому бамперу додали рельєфу і строгості, оптиці трохи змінили форму і фари стали заходити на бічні частини автомобіля, що створює враження, ніби машина ширше.

комплектації

Polo в комплектація origin найбільш доступний за ціною, але в ньому є все, що необхідно. Це світлодіодні фари і ліхтарі, сталеві диски, зручна мультимедіа система з дисплеєм 6,5 дюймів і центральний замок з дистанційним управлінням, що робить кожну зустріч з автомобілем приємною і комфортною.

У комплектації respect ліфтбек відрізняється від базової версії наявністю підігріву передніх сидінь, системою кондиціонування салону, а також дзеркалами заднього виду і форсунками омивачів.

Версія status пропонує покупцям передні протитуманні ліхтарі з динамічним освітленням поворотів, круїз-контроль і електрообігрівається задній ряд сидінь, системи моніторингу стану водія і попередження лобового удару. За 8-дюймовий тачскрін і задню паркувальну камеру доведеться доплатити, але воно того варте.

Топова комплектація exclusive включає в себе всі перераховані вище опції. І, крім них, ліфтбек набуває 10,25-дюймовий кольоровий екран замість стандартної панелі приладів, паркувальні датчики, протитуманні ліхтарі з функцією освітлення поворотів і кнопкою запуску моторів.

технічні характеристики

Технічна частина являє собою стандартний атмосферний двигун на 1,6 літра, що виробляється в калузі. Комплект з менш потужною версією двигуна володіє механічною кпп на 5 швидкостей, більш потужний мотор поєднується з 6-ти ступінчастою акп. У більш дорогих версіях німецької моделі встановлюється двигун об’ємом 1,4 літра, який йде в парі з 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач і доповнюється турбіною.

про простір і керованість

Ширина дорівнює 1706 мм, висота — 1471 мм., загальна довжина німецького ліфтбека становить 4469 мм. Кліренс збільшили до 170 мм (у дорестайлінгового polo цей показник дорівнював 164 мм), що робить автомобіль більш лояльним до умов бездоріжжя. Підвіска залишилася колишньо чудовою, проте виробник запевняє, що оновлена версія їде м’якше і «згладжує» всі дорожні нерівності. Оновлений volkswagen polo оснастили електропідсилювачем керма, який чуйно вловлює всі дії водія і забезпечує хорошу керованість машиною.

Оновлений polo в стартовій версії набирає 100 км/год за 11,3 секунди, тоді як інтеграція більш потужного мотора забезпечить можливість розгону за 10,7 секунд, турбований мотор в зв’язці з «роботом» дозволить нагнати 100 км / год вже за 9,6 секунд.

Витрата палива базового ліфтбека складе близько 6,5 літрів, топової комплектації – 6 літрів.

що за підсумками?

Volkswagen polo ліфтбек став дорожче колишнього седана, це факт. Але разом з підвищенням ціни, підвищилася і якість автомобіля в плані оснащення і зовнішніх характеристик. Довгоочікуване esp в базовій версії і обігрів керма, цифрова панель і led-оптика, хороша керованість, практичність в плані вантажоперевезень і банальний комфорт від перебування в салоні автомобіля – все це робить рестайлінгову модель краще і цінніше для любителів німецької класики.