Вибір і покупка запчастин для корейських авто

7-11-2020

 

Головний параметр стану агрегату б/у – це скорочення, перекладається як колишній у вживанні. Тобто будь-який товар, який не може вважатися новим, так як він вже був в експлуатації якийсь час.  Хочемо порекомендувати замовити    запчасти для корейских авто  , тут найкращі ціни.

Покупка Б/У, однозначно ризики, які можуть Вам значно скоротити витрати перед покупкою нової запчастини. А так як на кожен агрегат дається термін на перевірку та встановлення, Ви завжди зможете повернути свої кошти за товар, якщо він Вас не влаштує. Рішення купити нову запчастину, Б. У або відновити залишається тільки за Вами.

ЯКИЙ ПРОБІГ – є самим на наш погляд популярним питанням при покупці. На жаль, у всіх країнах перед продажем або угоді в Trade-in застосовується процедура зменшення або «скручування» пробігу. Найважливішим і головним фактором є не пробіг, а умови експлуатації, а також інтервали сервісного обслуговування (заміна спец. рідини та витратних матеріалів).

РІК ВИПУСКУ – даний параметр вказує рік і місяць випуску авто. Існують методики зразкового розрахунку пробігу за рік, але як показує практика це всього лише цифри від яких не залежить стан і залишковий ресурс мотора.

Навіть знаючи рік випуску, пробіг агрегату, Ви не зможете визначити працездатність агрегату.

Можна, звичайно, вигадати пробіг і ніяк нічим не підтвердити. Але наша компанія не з тих, хто вводить в оману своїх покупців. Продавець повинен бути чесним зі своїми клієнтами, як б то ні було.

ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД, так само не є показником працездатності агрегату (двигун, АКПП, МКПП). За зовнішнім виглядом можна лише припустити технічний стан агрегату, але НЕ більше того. Можна побачити зовнішні дефекти корпусу, навісного обладнання, але не внутрішній знос.

Існує думка що будь мотор, можна завести на стенді для перевірки». Запуск двигуна можливий поза автомобіля, але тільки за умови наявності для конкретного двигуна всіх необхідних систем (ЕБУ двигуна, електропроводка, паливна апаратура, блок запобіжників, АКБ, радіатор тощо), хочеться відзначити, що для кожного двигуна вони різні, а універсального стенда для будь-якого мотора не існує.

З цих причин для того що б перевірити двигун або трансмісію на працездатність, необхідно, як мінімум завести авто, дати йому навантаження, зробити тест-драйв, а це можливо тільки після установки агрегату безпосередньо на автомобіль.

Перед проведенням установки б/у агрегату рекомендується проведення огляду і заміни гумо технічних виробів (сальники, ремні ГРМ, свічки, броне-дроти тощо) так само рекомендується заміна електронних датчиків, навісного обладнання так як ці елементи від транспортувальних дефектів не завжди можливо вберегти.

Сучасний двигун трансмісія, як правило, мають кілька датчиків електронного урядування які управляють роботою агрегату в різних умовах експлуатації і вихід з ладу одного з них впливає на коректну роботу агрегату в цілому.