Вибір спортивних сидінь для автомобіля

142

Вибір сидінь для автомобіля — справа індивідуальна. Поговоримо, які спортивні сидіння пропонує авторинок і в чому їх відмінності?

Штатні вироби, що встановлюються на конвеєрі, є плодом компромісу між вимогами ергономіки і безпеки і прагненням до мінімальної вартості. Їх конструкція розрахована на усередненого водія з усередненим статурою. У спеціалізованих авто магазинах можна придбати сидіння трьох основних типів: гоночні, спортивні і підвищеної комфортності.

Гоночні сидіння для машини

Гоночні сидіння використовуються в професійному автоспорті і розраховані на високі навантаження. Їх особливість — єдиний корпус, не ділиться на спинку і подушку, виготовлений з високоміцного склопластику або композиту. Завдяки цьому раз і назавжди задане оптимальний кут між опорою стегон і опорою спини. Покупець може вибрати сидінні одного з трьох основних типорозмірів (5, 50 і 95 перцентилей), а подальша індивідуальна підгонка здійснюється вставними елементами.


Гоночні сидіння прикрасять салон, проте не варто забувати, що з ними процес посадки-висадки перетворюється в складну процедуру, а про комфорт доведеться забути. Жорстка конструкція, що забезпечує фіксовану, найбільш раціональну для точного і надійного керування автомобілем посадку за кермом, покрита лише тоненьким пінополіуретановим шаром і виразно передає на тіло водія вібрацію від будь-якої нерівності дороги.

Даний тип сидінь не підійде для кожного автолюбителя, їх встановлюють не для краси, а для надійної фіксації водія в поворотах на швидкісній трасі. Вони підійдуть тим, хто регулярно їздить на трек-дні.

Спортивні сидіння для машини

Спортивні сидіння зовні схожі на гоночні, але мають звичну регулювання нахилу спинки. Вони відмінно підходять для любительського автоспорту і для енергійних водіїв, для яких важливі точність керування автомобілем і безпека.

Спортивные сиденья Sparco различных цветов

Цьому сприяє розвинута підтримка спини і стегон, а в деяких конструкціях і спеціальні упори для плечей. Тут все ясно: чим зручніше сидить людина, тим краще він може сконцентруватися на їзді і точніше реагувати, але і комфорту чекати не варто. “Безальтернативна”, фіксована посадка і щільно підігнані 4-точкові ремені безпеки сподобається далеко не всім.

У таких сидіннях легко і без втоми долаються багато сотень кілометрів. Основна помилка — установка спортивних сидінь в автомобіль з м’якою підвіскою. Таке поєднання перетворює невелику поїздку в справжню муку для водія.

Сидіння підвищеної комфортності

Це зразкові сидіння для звичайного водія — як з точки зору ергономіки, так і з точки зору комфорту. Зовні вони майже такі ж, як штатні, але забезпечують широкий набір регулювань і кращу фіксацію тіла водія в поворотах. На відміну від гоночних і спортивних сидінь набагато менше ускладнюють процедуру посадки-висадки, але для автоспорту пристосовані набагато менше (тільки для аматорських “покатушок”).

удобные спортивные сиденья для автомобиля

Даний тип сидінь підійде більшості автолюбителів. З ними змінитися зовнішній вигляд салону, за рахунок більш розвиненою бічною підтримки і продуманої ергономіки вони краще тримають тіло в крутих поворотах на відміну від штатних крісел, вони комфортні і не дорого коштують.

На авторинку присутні зарубіжні (Sparco, Pro-Sport, OMP) і вітчизняні (“Мобіл-Салон”, UNP) марки. Вартість варіюється в межах — від 5000 рублів до 30 тисяч за штуку залежно від марки і типу.