ВИБИРАЄМО ШИНИ ДЛЯ ВЛАСНОГО АВТОМОБІЛЯ

8-7-2020

Якщо у вас виникла необхідність в заміні покришок, то нові аналоги повинні мати відповідний діаметр і бажано бути виготовлений тим же виробником. Розмір діаметра замінної покришки не повинен відрізнятися від рекомендованого виробником розміру більш ніж на 2%. Також не варто економити на матеріалі. Ті, у кого автомобілі представницького класу, можуть купити собі покришки найкращих модифікацій. Решті доведеться підбирати собі шини найбільш підходящих варіацій. Хочемо порекомендувати купить шины Украина на сайті по найкращій ціні та високої якості.

Перед покупцем часто виникають питання: які шини вибрати, ширші чи вже, більш високі або нижчі і т.д.?

На одну і ту ж модель автомобіля завод рекомендує ставити шини різного типорозміру.

РЕКОМЕНДАЦІЇ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ТОГО:
Якого типу диски встановлені на вашому авто, залізні або з алюмінієвого сплаву. (Алюмінієві диски, як правило, мають більший радіус)
В який сезон встановлюється на авто дана маркування шини – взимку або влітку.
Двигун, якого типу і потужності встановлений на авто.
Головна рекомендація: вибирайте шини з тих розмірів, які рекомендує вам завод виробник «залізного коня».

Увага! Ігнорування цих рекомендацій може стати причиною погіршення керованості вашого авто, неправильного відображення показань спідометра і руйнування самих шин!

Встановивши на машину шину з шириною або висотою більше рекомендованої, можна (особливо при повороті керма) відчути тертя шини об нерухомі частини кузова або важелі підвіски.

Встановивши шину меншої ширини або висоти, можна помітити, що управління автомобілем стає жорсткіше, зростає ймовірність руйнування колісного диска, збільшується навантаження на всі вузли підвіски і підшипники.

Роблячи вибір шин з рекомендованих типорозмірів, слід керуватися наступними критеріями:

  • Позитивні моменти:
  • тісніший контакт авто з дорогою
  • збільшення характеристик гальмування-розгону (особливо, у авто з потужним двигуном)
  • більш впевнене проходження на повороті при великій швидкості
  • Негативні моменти:
  • більш висока ціна
  • помітне підвищення ваги, особливо у авто з невеликим об’ємом двигуна 1.4 -1.5 літра
  • збільшується витрата палива
  • ефект аквапланування стає вище (машиною труденее управляти при в калюжі або в сніговій каші)

Фактор вибору знаходиться в прямій залежності від особистих уподобань і «Тугість» гаманця. Прийнято вважати, що більш потужна і швидка машина вимагає більш широкі шини, а машина з невеликим об’ємом двигуна обійдеться без широких шин. Вибір залежить тільки від вас!

Дорожчі або можна брати дешевше? І в чому відмінність, крім ціни?

Купуючи шини або розглядаючи різні моделі шин, покупець часто ставить запитання: «Ця шина коштує в 2 рази дорожче, але на вигляд вона нічим не відрізняється»

Візуально шини можуть бути «близнюками», але на цьому їх схожість закінчується. Чим дорожче шина, тим новіше технології і матеріали, що використовуються при її проектуванні. До уваги береться склад гуми і конструкція корду.

  • ЦІ ФАКТОРИ ДОЗВОЛЯЮТЬ ПОЛІПШИТИ ВАЖЛИВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ШИНИ:
  • Знижується вага шини, а з ним і динамічні характеристики автомобіля.
  • Знижується витрата палива
  • Значно збільшується пробіг
  • Керованість автомобіля стає вище, гальмівний шлях менше, а, значить, збільшується безпеку людини за кермом, його пасажирів та пішоходів
  • Зменшується шумовий рівень
  • Це те, за що платить споживач, купуючи більш дорогі шини.

Мають місце бути три основних види малюнка:

Шини з направленим малюнком протектора
Спрямовані і несиметричні малюнки протектора завойовують все більшу популярність, особливо це відноситься до дорогих моделей. У них більш високі характеристики, якщо порівнювати з симетричним малюнком протектора. Краще викидається вода або сніг з плями контакту. Інші параметри не страждають при цьому, а іноді навіть стають більш високими.
Це важливо! Шина з направленим малюнком протектора повинна мати обертання тільки в тому напрямку, який вказано стрілкою на боковині шини. Неправильно встановлена ​​шина стає причиною погіршення керованості автомобіля і до більш швидкого виходу шини з ладу.

Спрямовані шини мають чудові характеристики. Єдине «але» у спрямованої шини – неможливість перевстановити (без перебортірованія) колесо з лівої одного боку на іншу. Адже невідомо, яку шину проколеш – ліву чи праву?

Найкраще брати з собою в дорогу «запаску» з симетричним універсальним малюнком протектора. У разі спрямованого малюнка протектора на запасний шині краще ставити шину на правий колісний диск, адже ці колеса більш схильні до проколів і пошкоджень у порівнянні з лівими. З правого боку більше ям, бруду. Кожен виїзд на узбіччя (особливо на великій швидкості) може стати причиною проколу.