Як досвідчені водії готуються до сезонного шиномонтажу

85

Літо закотилося за обрій, ніби хтось переключив тумблер, а восени не те, що пахне — тхне! скоро почнеться могутні жнива у шиномонтажників, які стануть міняти покришки з літніх на зимові. Будемо відверті: 8 з 10 автовласників віддадуть цю важку і брудну роботу на відкуп фахівцям, а інші просто перекинуть «комплект на комплект» в гаражі.

У цей незручний момент на очі знову попадуться іржаві колісні болти, які не тільки псують зовнішній вигляд автомобіля, але і можуть «підкласти свиню» — просто приржавіти до шпильці або маточині, не відкрутившись в потрібний момент. Невже міняти? комлектик оригінальних кріплень, нагадаю, обійдеться в шестизначну суму!

Товстосум, звичайно, проведе карткою та забуде, а всім іншим доведеться викручуватися. Втім, не такий вже страшний чорт, як його малюють: перед тим, як вислухати порцію умовлянь і прийняти рішення про чергову, на жаль, позапланової інвестиції в автомобіль, можна і потрібно уважно оглянути наявне «залізо» і зрозуміти, як його реанімувати. Тим більше, що способи є.