Як працює реклама в інтернеті.

Як працює реклама в інтернеті.

Які інструменти включати при запуску рекламних кампаній, а які використовувати для масштабування. Якщо ви не досвідчений PPC – боєць, відповісти на ці питання складно. Різниця виглядає наступним чином: Результат досить передбачуваний: пошуковий трафік — самий конверсійний. В середньому коефіцієнт конверсії по аналізованим пошукових кампаній склав 0, 5%. Ці кампанії спрямовані на роботу з аудиторією, яка вже була на сайті, а значить раніше вже проявляла інтерес до пропонованого товару або послуги. Також Ви можете знайти все необхідне на ресурсі заказать сайт.
Найменш конверсійний канал — медійна мережа. Основна мета медійної реклами — первинне ознайомлення аудиторії з вашою компанією або пропозицією, у зв’язку з чим, як правило, коефіцієнт конверсії в КМС не перевищує 0, 3%. Не поспішайте робити висновки, ґрунтуючись лише на коефіцієнт конверсії, — спочатку розглянемо, скільки платять рекламодавці за клік у розрізі цих кампаній. Як бачите, значної різниці у вартості між кампаніями КМС і ремаркетингом немає.
Як правило, клік по оголошенню в медійній мережі не перевищує 5 центів. Лідер по вартості кліка — пошукова мережа. Плата за клік може дуже сильно коливатися в залежності від тематики, країни і показника якості, але середній показник — від 5 до 13 центів. Правильний список ключових слів — один з базових етапів налаштування успішної реклами в пошуковій мережі. Далі порівняємо ці групи ключових слів за коефіцієнтом конверсії, а також вартості кліка і конверсії.