Як робити поліровку автомобіля


І так що ж таке полірування – це механічний вплив на лакофарбове покриття (ЛФП) автомобіля дозволяє вивести поверхню в «дзеркало/глянець» і усунути абсолютно будь-які подряпини і потертості. Саме механічний вплив, а не мийка машини з воском і різними хімічними складами створюють ефект “відполірованої поверхні”. Хочу порекомендувати замовити полировка авто на сайті

Етапи полірування
1. Мийка машини під тиском Karcher з використанням хімії, для максимального видалення бруду і песчин з мікро подряпин.

2. Видалення з використанням спеціального складу з поверхні ЛКП бітуму, слідів від смол рослин і якихось минулих обробок кузова.

3. Обклеювання шибок, пластикових і хромованих частин кузова.

4. Обробка ЛКП мікро абразивами для видалення подряпин і потертостей.

5. Полірування з використанням професійних матеріалів і обладнання в 2-3 етапи.

5.1 Груба полірування кузова.

5.2 Полірування надає дзеркальність і блиск.

5.3 Фінішна поліровка для видалення залишків грубої полірування, ефекту голограми (що в нашому випадку виключено 100%) і нанесення захисного шару на ЛКП.

6. Мийка автомобіля для остаточного видалення поліролей.

7. Точкове зафарбовування сколів і глибоких подряпин. Головне! Це фахівці яким ви готові довірити свій автомобіль! Не завжди кваліфіковані та сертифіковані “професіонали”, які пройшли двох тижневі курси можуть виконати таку, на перший погляд, просту роботу. По-перше це досвід у фарбуванні автомобілів. Знання товщини ЛКП відміну матеріалів. Такий фахівець не зможе відрізнити тип лаку LS, MS, HS, UHS або керамолак. І яку дію потрібно для досягнення максимального результату. Такий фахівець може зупиниться на підлогу шляху думаючи, що робота виконана коли лак почав трохи блищати. Не використовуючи максимальні характеристики ЛКП.

Домогтися чарівного блиску і сяйва свежепокрашенного автомобіля, а також підкреслити насиченість кольору допоможе полірування автомобіля після фарбування. Ця процедура обов’язково проводиться після фарбування авто. Вона відрізняється від простої полірування автомобіля за допомогою воску, оскільки включає цілий комплекс робіт з використанням різного обладнання та автокосметики. В результаті усуваються можливі нерівності і подряпини, поверхня автомобіля стає ідеально гладкою і захищеною від несприятливого впливу навколишнього середовища.

Полірування автомобіля не можна робити відразу після його фарбування. Необхідно дати повністю висохнути і затвердіти фарби і лаку протягом 3-4 тижнів. За цей час лак осідає і може утворювати невеликі провали на місці проведення ремонтних робіт. Ці вади, а також шагрень, подряпини, дрібні порошинки спочатку видаляються з допомогою шліфування, за випливає безпосередньо полірування.

Полірування кузова після фарбування авто слід проводити в спеціально підготовленому для цього гаражі, де відсутня ймовірність попадання пилу на поверхню авто. Дрібні частинки піску або пилу, опинившись під полірувальної шкуркою здатні серйозно пошкодити лак і емаль, додавши нових подряпин. Крім цього вплив прямих сонячних променів може негативно позначитися на поліролі, викликавши її занадто швидке висихання.

ЯК ПІДГОТУВАТИ ПОВЕРХНЮ ДО ПОЛІРУВАННЮ?
Перед початком полірування, поверхню автомобіля необхідно підготувати. Підготовка включає такі етапи:

Ретельна мийка автомобіля від бруду і пилу.
Обклеювання малярським скотчем елементів авто, які не будуть піддаватися поліровці.
Охолодження кузова автомобіля від залишків пилу. При цьому особливу увагу слід приділити важкодоступних місцях.
Знежирення кузова
Останні дві процедури необхідно проводити в спеціально підготовленому приміщенні, де і буде надалі здійснюватися полірування. Після завершення вищеописаних процедур, слід в найкоротші терміни приступити до поліруванню, щоб зменшити ймовірність повторного забруднення.

ЯКІСНЕ ШЛІФУВАННЯ — ЗАПОРУКА БЛИСКУ АВТОМОБІЛЯ
Інструмент і матеріали для поліровки
Інструмент і матеріали для поліровки

Перша стадія полірування кузова автомобіля після фарбування включає позбавлення від великих подряпин і напливів лаку за допомогою шліфування . Шліфування буває «мокрим» і «сухим». Як перший, так і другий метод має свої переваги і недоліки.

При «мокрому» способі шліфована поверхня періодично змочується водою. Даний метод дозволяє добре підходить для підготовки до полірування кузова автомобіля, так як дозволяє уникнути забивання пилом шліфувального паперу, що може призвести до пошкодження лакофарбового покриття. До недоліків «мокрого» шліфування слід віднести неможливість використання орбитально-шліфувальної машини. «Мокре» шліфування здійснюється з допомогою спеціальної водостійкої шліфувального паперу. Починати слід з розміру зерна від р2000, поступово зменшуючи його до р2500 – р4000.

Багато професіонали воліють використовувати «сухе» шліфування для підготовки до полірування авто після фарбування. Перевагою такого способу є можливість використання орбитально-шліфувальної машинки, що значно полегшує роботу при шліфуванні великих і плоских поверхонь. При цьому на початку використовується проста шліфувальний папір з абразивом р 1000. В кінці для більш делікатною шліфування можна підібрати папір з зерном від р3000 до р4000.

Шліфування можна закінчувати після видалення всіх видимих дефектів покриття. Після закінчення робіт слід ретельно обдути кузов авто від створеної в процесі шліфування пилу і потім можна приступати до стадії полірування.

АБРАЗИВНЕ ПОЛІРУВАННЯ
Полірування автомобіля після фарбування включає абразивну і захисне полірування.

Абразивне полірування усуває більшість дрібних подряпин, потертостей і помутнінь на поверхні авто, які надають фарбі матовість. Заключне захисне полірування усуває залишилися після першої стадії подряпини і захищає фарбу від впливів навколишнього середовища.

Абразивне полірування автомобіля здійснюється як ручним способом, так і за допомогою полірувальної машинки. При цьому, на невелику ділянку, приблизно 40х40 см, наноситься абразивна паста і ретельно втирається в поверхню кузова. Якщо використовується ручний спосіб, рухи повинні бути круговими, а у разі машинного здійснюються хрестоподібні руху (по горизонталі і вертикалі).

Існує кілька видів полірувальних паст різних виробників для полірування автомобіля. При початковій грубої поліровці використовують крупно-абразивну пасту. В кінці переходять на дрібно-абразивну пасту і пасту не містить абразиву. Зокрема, для автомобілів чорного і темних кольорів обов’язково використання в кінці полірування безабразивной пасти, так як на темному кольорі сильно видні різні дефекти фарби і лаку. У разі сріблястих відтінків полірування можна закінчити дрібно-абразивною пастою.

Відповідно для кожної пасти використовується свій полірувальний круг, який виготовляється з поролону різної щільності. Неправильний підбір жорсткості полірувального кола і пасти небезпечний не тільки псуванням кола, але й ушкодженнями полірованої поверхні.

При проведенні абразивного полірування після фарбування авто з допомогою полірувальної машини необхідно стежити за тим, щоб оброблювана поверхня не перегрівалася. З цієї причини неприпустимо перевищення числа обертів машинки понад 2500.

Механізм абразивного полірування полягає в знятті тонкого нерівного шару лакировочного покриття за допомогою дрібних абразивних частинок, що містяться в пасті. Такий шар зазвичай становить близько 2 — 4 мкм. При середній товщині лаку 35 — 40 мкм кузов автомобіля може витримати 6 — 8 абразивних поліровок без пошкодження фарби.