Ремонт тріщин лобового скла своїми руками

Отримати тріщину в лобовому склі простіше простого. Не обов’язково потрапляти в ДТП або невдало припаркуватися, досить невеликого камінця, що вилетів з-під коліс іншого автомобіля, і на склі залишиться помітна ознака. Навіть якщо тріщинка ледь помітна, вона може почати швидко рости, тому зайнятися її ремонтом необхідно в найкоротші терміни. Якщо Ви хочете самостійно відремонтувати машину та не знаєте як , то рекомендуємо Вам купити электронну книгу на сайті https://krutilvertel.com під модель Вашого автомобіля.

Якщо пошкодження невелике, найпростіше буде впоратися з цією проблемою самостійно. Це займе не багато часу і дозволить вам заощадити на послугах автосервісу. Кошти, необхідні для ремонту тріщин лобового скла вільно продаються в магазинах, сам процес ремонту досить нескладний, головне тут — дотримуватися технологічний процес. Відремонтувати скло вашого Lexus або іншого авто буде нескладно.

Види пошкоджень
Існує 3 види пошкоджень скла:

відкол;
тріщина;
гілляста тріщина.
Скол-це втрата верхньої частини поверхні скла, його ремонтують за допомогою фотополімера. Таке пошкодження необхідно усувати якомога швидше. Тріщина — пошкодження скла без втрати його частин, основна його небезпека в тому, що вона може почати рости і розгалужуватися. Гілляста тріщина-більш серйозна неприємність, вона може заважати огляду і вимагає невідкладного ремонту.

Як тільки ви помітили пошкодження, заклейте його скотчем, це допоможе запобігти потраплянню бруду. Постарайтеся їхати до місця ремонту не поспішаючи, тому що вібрації можуть запустити процес росту тріщин.

Що необхідно для ремонту
Перш ніж приступати до ремонту, подбайте про наявність у вас наступного обладнання та матеріалів:

полімерний клей, який має необхідний показник прозорості і швидко твердіє;
міст і інжектор для введення полімеру в пошкодження;
насос для видалення повітря;
дриль, за допомогою якої знімається напруга зі скла;
скрайбер для зачистки залишків полімерної смоли;
ліхтарик, який допоможе контролювати наявність бульбашок в полімері і межі тріщини;
ультрафіолетова лампа, яка допоможе прискорити процес затвердіння смоли;
Серветки для зачистки і видалення вологи.
Технологічний процес
Для початку необхідно зняти напругу скла в районі ушкодження. Для цього зробіть кілька отворів біля країв тріщини. Потім, акуратно натиснувши на скло, доведіть тріщину до цих отворів. Це попередить її подальше розростання.

Після цього ретельно промийте і висушіть область пошкодження. Намагайтеся не використовувати хімічних чистячих засобів, бо потрапивши в тріщину, вони можуть перешкодити ремонту, змішавшись надалі з полімером. За допомогою насоса або компресора видаліть дрібний пил з тріщини.

Наступний етап-установка моста і інжектора. Зазвичай міст кріпиться за допомогою присосок. Постарайтеся розташувати інжектор прямо над тріщиною, в її центрі. Закріпивши міст, почніть подавати клей в порожнину до її повного заповнення. Пам’ятайте, що прибрати надлишки полімеру буде нескладно, а ось неповне заповнення пошкодження стане проблемою. Перевірте, чи немає в клеї повітряних бульбашок. Після чого зніміть міст.

Видаліть зайвий полімер і нанесіть шар захисної фінішної плівки. Це закріпить клейовий наповнювач і зробить абсолютно гладкою поверхню. Далі ви можете або залишити клей сохнути природним шляхом, або застосувати ультрафіолетову лампу. Ультрафіолет значно скоротить час затвердіння. Після затвердіння полімерної смоли видаліть плівку за допомогою скрайбера. Затверділий полімер ретельно відшліфуйте. Це зробить місце, де було ушкодження, непомітних неозброєним оком, і ваш Chevrolet або інше авто буде виглядати як новенький.