Як відремонтувати компресор

4-4-2019

Как отремонтировать компрессор
Мотор – компресор – основна деталь холодильника, без якої роботу апарату уявити неможливо. Саме він регулює теплообмін і циркуляцію холоду.
Також хочемо вам порекомендувати https://sto.ms/remont-kompressora-range-rover
Механізм складається з герметичної щільної оболонки (зазвичай, циліндричної форми), електромотора і самого компресора, які знаходяться всередині.
Розрізняють поршневі – найбільш поширені моделі компресорів, і ротаційні, які зустрічаються рідко, в більшості випадків в імпортних моделях. Останні, не мають в своїй конструкції поршнів, і відрізняються горизонтальним, а не вертикальним валом. У яких випадках необхідна заміна компресора. Оскільки компресор є найважливішою частиною в механізмі холодильника, його поломка призводить до того, що холодильний апарат перестає включатися взагалі або ж працює з сильним шумом, гудінням і вібрацією.
Заклинювання – деталь перегрівається при тривалій роботі холодильника, мотор не включається і просто гуде при підключенні.
Вихід з ладу клапанів – компресор перегрівається, з’являються збої в циркуляції хладагента, мотор компресора після виключення зупиняється не відразу і обертається ще кілька секунд, конденсатор майже не прогрівається.
Несправності в роботі компресора також можуть бути викликані ушкодженням герметичного «кожуха», витковым і міжвитковою замиканням обмоток статора, замиканням контактів. Чому виходить з ладу компресор. Деталь може дати збій при тривалої та інтенсивної експлуатації холодильного обладнання частого розморожування і заморожування.
Перегрів компресора може спровокувати вихід з ладу терморегулятора, фіксатора двері (або ж просто звичка власників не закривати дверцята), перепади напруги в мережі, зовнішні механичные пошкодження. Що потрібно знати про ремонт компресора. Ремонтом компресора повинні займатися професіонали, здатні провести ретельну діагностику поломки.
Перший етап діагностики – вимірювання сили струму між контактами. Якщо ці показники сильно відрізняються від норми – значить, мотор не витрачає струм і вийшов з ладу. Якщо виміри показали опір між кожухом компресора і контактами – це теж свідчення про поломку.
Також перевіряється робота безпосередньо самого компресора – по манометру.
У більшості випадків вихід з ладу мотора вимагає повної його заміни.