Як вибрати б/у шини




Для комфортної їзди по сніжним дорогах протектор повинен бути глибоким і м’яким. Дизайн малюнка може бути спрямованим, симетричним або асиметричним. 100% водіїв не помічають різниці що взимку набагато більше видів дорожніх умов. Влітку Два – Сухий або Мокрий Асфальт. Найпоширеніша зимові бу шины Сумы. Більше використовуються в Європі, де багато автобанів без лімітів швидкості, які добре і швидко чистяться від снігу.
Їх легко можна сплутати з літніми колесами, оскільки відрізняються лише складом і наявністю безлічі ламелей які забезпечують зчеплення на снігу.
Справляється і зі сльотою, завдяки широким (1см) водовідвідним доріжках.
Старт під гору з місця буде проблематичним .
Мають глибокий протектор, який доходить до 14мм в моделях шин для позашляховиків.
Липучка – перша технологія, яка спрямована на усунення цієї проблеми.
Нордична зима – З назви зрозуміло, що цей тип зимової гуми використовується на території скандинавських і північних країн (Канада, Швеція, Норвегія).
Порівняно з еврозимой, мають більш глибокий протектор (до 12мм).
Характерні грубим і «тракторним» протектором з гострими зачепами який гребуть сніг.
Впевнено розрізають замети, топчуть сльота і взгрызаются в ожеледь. Розгін, гальмування, маневреність – всі ці показники набагато краще у зимовій шиповану б у гуми. Металеві шипи потрапляють до пастки лід, забезпечуючи відмінне зчеплення з дорогою.
Переваги шиповки проявляються на гірському, звивистому узвозі, де потрібна постійна курсова стійкість при активному рулюванні.
Є один важливий нюанс який багато хто не знають. Лід стає твердим як камінь і шипи ковзають по ньому як ковзани.
Сухий і мокрий асфальт, укочений сніг, сльота – якщо це ваш регіон взимку, то липучка підійде в самий раз. На відміну від шипованих коліс липучки набагато тихіше.
Ожеледь, великі кучугури й глибока колія – для таких умов більше підходить шиповка. При цьому комфорт їзди істотно знизиться і збільшиться витрата палива.
В Сумах зокрема, зима помірна з відносно невеликими опадами і середньою температурою -10С. Половина водіїв встановлюють зимову гуму бу коли середньодобова температура повітря опускається до -5С.
Пік сезону перевзуття починається в кінці жовтня і триває до середини грудня.
Ми рекомендуємо поставити зимові колеса наперед, щоб не стояти в черзі.
Літні колеса не містять хімічних присадок утримують м’якість, тому при низькій температурі повітря літня гума стає твердою, як дерево і перетворюється на лижі. Якщо на асфальті ще можливо їхати, то на снігу машина стане повністю некерованою.