Для того щоб вивести автопарк на новий рівень ефективності і прийняти вірні рішення про скорочення витрат і оптимізації витрат, необхідно отримувати точні дані про стан транспортних засобів. Системи глобального глонасс / gps-моніторингу допоможуть отримати інформацію, в тому числі і про витрату палива. Компанія FreeTrack не тільки встановить необхідне обладнання, але і допоможе вірно інтерпретувати дані витрат. Системи допомагають відповісти на питання: «на яких заправках заливається паливо», «чи не зливають його», «як воно витрачається». А ці дані, в свою чергу, дозволяють оптимізувати бізнес-процеси, змінити маршрути і рейси, контролювати сумлінність водіїв і економити гроші компанії.
Найчастіше компанії з власними автопарками стикаються з наступними проблемами:
- завищення даних про витрату палива
- махінації з чеками
- переведення в готівку коштів паливних карт
- злив палива
- «ліві» рейси і незатверджені маршрути.
Як працюють датчики рівня палива
Дані про стан палива можна отримувати трьома способами:
1.через штатний датчик палива при підключенні трекера до can-шини транспортного засобу. Плюси: скорочення витрат на установку додаткового обладнання. Можливість не тільки отримати дані про витрату палива, але і контролювати іншу інформацію, наприклад, температуру охолоджуючої рідини, кількість обертів і т. Д.
Мінуси: похибка моніторингових даних може відрізнятися на 15% від реальних в залежності від стану can-шини тз.
2. Через датчик витрати палива: проточна конструкція, який можна порівняти з побутовим лічильником води.
Плюси: точність показань, похибка становить не більше 1-2%.
Мінуси: ціна і необхідність постійного обслуговування.
3. Через ємнісний датчик контролю палива: пристрій, який підключається до gps / глонасс-трекера і передає через нього інформацію про заправки, кількості палива і витраті в систему моніторингу.
Плюси: похибка всього 1%.
Мінуси: залежно від моделі транспорту може знадобитися установка 2-3 датчиків.
Для забезпечення більш жорсткого контролю або отримання більш точних даних в деяких випадках використовуються одночасно два способи.
На транспорт встановлюються супутникові термінали моніторингу та додаткові датчики
Інформація про стан транспорту надходить з датчика рівня палива на трекер і через супутники на сервер для зберігання, а користувачі системи переглядають ці дані в режимі реального часу на будь-якому пристрої з доступом в інтернет.