Як вибрати найкращий автосервіс

12-4-2017

Для узгодження направлений законопроект про переважне відшкодування збитку у вигляді ремонту. В документі, як і раніше, не визначено, хто буде вибирати сервіс для виконання робіт — страховик або його клієнт.
Примітно, що Мінфін висунув певні вимоги до заміни грошової компенсації ремонтом, але погоджуватися на підвищення тарифів відомство не готове. Для виконання приписів Мінфіну страховики повинні отримати можливість вибирати сервіс самостійно.Рекомендую сто ремонт авто

Проблем кілька. По-перше, у різних СТО є різні переваги — окремі сервіси спеціалізуються на певних марках, і там ремонт виявиться вигідніше. Але укласти договір з усіма відразу страховик не зможе.

Навіть у разі формування списку з кількох десятків СТО багато клієнти можуть вибрати одну і ту ж станцію, в результаті чого там з’явиться чергу. Страховик мимоволі порушить закон, не зробивши ремонт у строк. Крім того, подібні ситуації можуть штучно відтворити автоюристы, яких страховики побоюються.

Опитані виданням експерти наводять точку зору, що страховики запропонували замінити виплати ремонтом з міркувань, що зможуть домовитися з сервісами на вигідних умовах на тлі великого потоку клієнтів, що дозволить їм заощаджувати.

Але на практиці може вийти так, що страховикам доведеться працювати з СТО по іншим цінами і ремонт перестане бути вигідним — вони почнуть шукати можливість компенсації грошима.

Нагадаємо, майбутня реформа включає в себе кілька принципово нових пунктів. Крім заміни грошових компенсацій ремонтом обговорюються різні за страховими сумами поліси і відмова від коефіцієнта потужності, що впливає на ціну страховки.