Як вибрати сто

Как выбрать сто
У ремонту в дилерському автосервісі, звичайно, є свої переваги. У першу чергу тому, що майстри займаються конкретною маркою або декількома марками авто. Вони вже вивчили більшість “болячок” цих марок і добре орієнтуються в їх ремонті. Плюс у дилерів точно будуть найповніша програма для комп’ютерної діагностики автоелектрики, двигуна, АКПП, інформація про параметри для відновлення геометрії, всі дані по ремонту двигуна, паливної системи, гальмівної системи. Принаймні, так все має бути на дилерській автостанції. Але які недоліки тут можуть існувати? По-перше, ротація майстрів. Те, що дилерська станція, приміром, існує 10 років, не означає, що астера всі десять років набиралися досвіду в ремонті саме цієї марки автомобіля. Майстри нерідко змінюються, а найдосвідченіші з них завжди мріють про відкриття власної станції. Тому ваш автомобіль не застрахований від попадання в руки новачка, не так давно почав працювати з цією маркою. Варто відзначити, що з цією проблемою можна зіткнутися на будь-якому СТО, якщо тільки його власником не є досвідчений майстер, який сам займається ремонтом. Ще один мінус дилерських автосервісів – заборона на присутність клієнта в зоні ремонту. Так, звичайно, приємно віддати машину і на час забути про проблеми. пов’язаних з ремонтом, випити кави або поїхати у справах. Але досвідчені автовласники знають, що присутність в зоні ремонту, хоча б на етапі діагностики, куди більше дисциплінує майстрів і захищає від різних накруток у підсумковому рахунку та від розповідей про непередбачені складнощі у ремонті, за яких автомобіль так надовго застряг на сервісі. Тому вибір за принципом “дилер або не дилер” далеко не завжди оптимальний.
Також хочемо вам порекомендувати сто левый берег
Тепер про відгуках, якими ми всі так любимо зачитуватися. Так, вивчити відгуки, безумовно, корисно, але важливо розуміти один нюанс – певна частка позитивних відгуків може бути написана працівниками самого автосервісу. Тому, читаючи відгуки, важливо в першу чергу звертати увагу не на середню оцінку, а на кількість негативних відгуків. Звичайно, і тут може критися наклеп від конкурентів, але це трапляється значно рідше.
Ну а що стосується вибору СТО за принципом “чим ближче, тим краще” – це самий ненадійний варіант, подібний рулетці. На це можна піти хіба що при необхідності найпростіших робіт, таких як заміна масла або заміна гальмівних колодок. Але, як показує практика, навіть при таких роботах можуть виникнути проблеми. То захист двигуна прикрутять через болт, то салон вимажуть брудним одягом і т. д.