Як виправити кондиціонер вашого автомобіля?


https://starter.ms/kompressory-kia

Несправний автомобільний кондиціонер може бути однією з найбільш складних проблем для діагностики і ремонту. Перше, що вам потрібно шукати — це ознаки витоку або компресор кондиціонера, який не спрацьовує.

До речі, я погрожував зробити міні-огляд про застосування так званого рідкого скла. Окремий пост з цього приводу писати не бачу сенсу. Чого роздувати тему з нічого. Ось, до речі, зацініть результат:

Ну що можу сказати… Не очікував я, що моя ластівка буде так сліпуче блищати. Купував тут, якщо комусь цікаво теж спробувати.

Якщо система кондиціонування потребує значного ремонту, у вас може не бути обладнання, необхідного для проведення ремонту будинку. Однак, якщо охолоджувача мало, ви можете зарядити його, використовуючи комплект поповнення, який ви можете придбати в місцевому магазині автозапчастин.

Запустіть автомобіль і увімкніть кондиціонер. Використовуйте ключ, щоб запустити автомобіль і включити кондиціонер. Відчуйте повітря, що виходить з кондиціонера, і оцініть, наскільки він теплий або холодний. Якщо повітря занадто теплий або занадто холодний, як це не має бути, може виникнути проблема з повітряним потоком.
Подивіться, чи працює компресор кондиціонера. Вам необхідно буде переконатися, що компресор кондиціонера працює, щоб визначити правильний хід дій, щоб провести ремонт, якщо це необхідно. Знайдіть кондиціонер у відсіку двигуна і подивіться, обертається центр ролика разом з самим роликом (шківом).
Перевірте проводку, що веде до компресора A/C. Більшість компресорів, мають провід, що веде до електричної муфті. Знайдіть роз’єм в середині цього проводу і від’єднайте його. Простягніть провід і запустіть його від проводу компресора до позитивної (+) клемі акумулятора. Якщо ви чуєте гучний тріск, електрична муфта працює правильно. Якщо немає, його потрібно буде замінити.
Шукайте витоки в системі кондиціонування повітря. Ви можете придбати комплекти для виявлення витоків, щоб допомогти вам ідентифікувати будь-які витоку у вашій системі. Ці набори мають барвник, який буде проходити через лінії і просочуватися з тріщин, роблячи їх видимими неозброєним оком.
Купуйте правильний тип хладагента (охолоджувача) для вашого автомобіля. Найпростіший спосіб визначити правильний тип хладагента для вашого автомобіля — перевірити рік його виготовлення. Всі автомобілі, випущені після 1995 року, використовують R134a. Якщо ваш автомобіль старший цього, він, швидше за все, буде вимагати R12.
Перевірте термометр на температуру навколишнього середовища. Щоб прочитати датчик на холодоагенті, вам необхідно знати поточну температуру у вашому середовищі. Холодоагент займає різне простір всередині банки і системи кондиціонування повітря при різних температурах, змушуючи датчик реагувати по-різному в різний час.
Знайдіть низькорівневий службовий порт для кондиціювання повітря. Ваша система кондиціонування повітря буде мати два службових порту: низьку сторону і високий бічний порт. При зарядці кондиціонера вам необхідно знайти і визначити порт обслуговування з низької сторони.
Використовуйте ганчірку, щоб очистити область навколо службового порту. Переконайтеся, що ви не засоряете службовий порт брудом або сміттям, витираючи порт, ковпачок і область навколо нього ганчіркою. Спочатку протріть кришку і лінію, потім зніміть кришку і витріть сам порт.
Прикріпіть зарядний шланг до нижнього сервісного порту. Візьміть шланг, який поставляється разом з комплектом поповнення хладагента і підключіть його до порту обслуговування з нижньої сторони, яке ви визначили раніше. Переконайтеся, що протилежний кінець шланга приєднаний до насадці на балоні.
Для визначення тиску використовуйте діаграму тиску навколишнього повітря на датчику. Прочитайте показання датчика при обліку температури навколишнього середовища, щоб визначити, на якому рівні знаходиться холодоагент. Як тільки ви почнете розпилення, вам потрібно буде стежити за показником, щоб визначити, коли система заповнена.
Поверніть клапан, поки ви не проколіть ущільнення на банку. Поверніть клапан на верхній частині холодоагенту за годинниковою стрілкою до тих пір, поки він не проткне верхню частину і не почне випускати холодоагент через шланг і систему кондиціонування повітря автомобіля.
Тримайте стійку у вертикальному положенні. Коли ви дозволяєте холодоагенту проходити в двигун автомобіля, тримайте його у вертикальному положенні і іноді струшуйте. Якщо ви повернете банку у бік, тиск впаде, і банку не може заповнити систему.
Шукайте витоки. Слідкуйте за ознаками витоку в системі кондиціонування повітря, коли ви його поповнюєте. Якщо ви помітите витік, її потрібно буде відремонтувати професійним механіком. Запишіть, де була витік, щоб полегшити пошук.
Зніміть зарядний шланг і зберігайте його де-небудь в прохолодному місці. Як тільки свідчення датчика будуть вважатися повними, витягніть шланг з сервісного порту і вставте кришку. Якщо у банку залишається холодоагент, ви можете зберегти його для перезарядки іншого автомобіля або для повторного обслуговування одного і того ж автомобіля в майбутньому.
При необхідності відвезіть авто до майстра. Якщо ви помітили витік або компресор кондиціонера не включився, вам необхідно привести автомобіль в ремонтну майстерню. Заміна компресора кондиціонера може вимагати спеціальних інструментів, тому він часто виходить за рамки більшості механіків, які займаються цим як хобі.