Як їде новий exeed xv за 3,3 млн: огляд кросовера, характеристики і ціни

65

Скільки коштує новий ексид вх 2021 року в росії: ціна автомобіля на сайті офіційного дилера в москві варіюється від 3 299 900 до 3 599 900 рублів . Поки кросовер запропонований лише в двох комплектаціях: luxury і president.

Технічні характеристики exeed vx на російському ринку передбачають безальтернативний 2,0-літровий бензиновий турбомотор, повнопривідну трансмісію і семидіапазонний робот з двома зчепленнями.

Комплектації та ціни exeed xv 2021

Rt7 — робот 7-ст., awd — повний привід

Модельний ряд chery

  • у базовому виконанні luxury є аудіосистема arkamys з вісьмома динаміками, безключовий доступ, бездротова зарядка смартфона, датчики дощу і світла, задній парктронік, камери кругового огляду і круїз-контроль з обмежувачем швидкості.

    Плюс йому покладені 12,3-дюймові дисплеї мультимедійної системи і приладової панелі, мультируль, панорамний дах, підігрів сидінь першого і другого рядів (передні крісла ще й з вентиляцією), проекційний дисплей, системи допомоги при підйомі і спуску, тризонний клімат-контроль, форсунки омивача, електромеханічний гальмо стоянки з функцією autohold, електропривод багажника і шість подушок безпеки.

  • топ-виконання president до всього іншого доповнено амбієнтним підсвічуванням салону, іонізатором повітря, електрорегулюваннями водійського крісла у восьми напрямках, оббивкою сидінь штучною шкірою з перфорацією і передніми парктроніками.

    Крім того, кросовер exeed vx в старшій комплектації може похвалитися наявністю комплексу систем безпеки, до складу якого входять адаптивний круїз-контроль і асистент утримання в смузі.

Технічні характеристики

Новий кузов ексид vx 2021 побудований на базі модульної легкової платформи m3x. Для даної «візки» характерна наявність поперечно розташованого двигуна і несучого кузова, в конструкції якого широко використовуються високоміцні сорти сталі.

За ходовку відповідають повністю незалежні підвіски з гідравлічними амортизаторами, звичайними пружинами і стабілізаторами поперечної стійкості. Конкретно на передній осі моделі встановлені традиційні стійки макферсон, а ззаду — многоричажка.

Гальма на всіх колесах автомобіля дискові, причому спереду ще й вентильовані. Російський варіант кросовера за замовчуванням має повний привід з електромагнітною муфтою borgwarner, яка підключає задні колеса до роботи в міру необхідності.

Габаритні розміри і динаміка

Великий вседорожник exeed vx має наступні габаритні розміри, мм

  • довжина— 4 970
  • ширина— 1 940
  • висота— 1 795
  • колісна база— 2 900
  • дорожній просвіт (кліренс) — 200

Багажник машини йде об’ємом 520 літрів, але шляхом складання сидінь третього і другого рядів місткість відсіку може бути збільшена до 2 500 л. Кросоверу надається 50-літровий паливний бак, при цьому в спорядженому стані він важить 1 771 кг.

На російському ринку новий ексид вх 2021 модельного року пропонується виключно з 2,0-літрової бензинової «турбочетверкой» tgdi, дефорсированной до 249 к.с. (385 нм). У зв’язці з движком трудиться семишвидкісний преселективний робот getrag з двома “мокрими” зчепленнями. Розгін з місця до сотні можливий за 8,5 секунди, а максимальна швидкість досягає 195 км/ч.

Зовнішність і салон

Дизайн ексид vx витриманий в строгому стилі з чистими боковинами. Спереду тут широка решітка радіатора з трьома горизонтальними планками і широкою хромованою накладкою зверху з назвою бренду. Вузькі ліхтарі на кормі об’єднані перемичкою, а в бампері прописалися прямокутні патрубки випускної системи.

Покладені машині 12,3-дюймові монітори радують високою роздільною здатністю і чіткою картинкою, хоча та ж приборка має кілька строкате оформлення, тому її інформативність залишає бажати кращого.

А ось до мультимедійки будь-яких претензій немає: у неї добре організоване меню, яке до того ж ще й непогано русифіковане, чим можуть похвалитися далеко не всі китайські автомобілі.

Передні крісла мають в міру довгу подушку, та й профіль у них цілком вдалий. Сам по собі салон нового exeed vx 2021 року просторий, причому місця достатньо як на другому, так і третьому рядах. Конкретно на галерці цілком можуть всістися двоє дорослих зростом до 180 см.

Порадувати водія пасажирів в дорозі покликана досить якісна шумоізоляція. Навіть на швидкостях 120-130 км/год в салоні залишається тихо: двигуна майже не чутно, та й аеродинамічні шуми ззовні, а також шелест покришок практично не турбують.

Педаль акселератора на exeed vx має нелінійний відгук. При слабкому натисканні кросовер майже ніяк не реагує, але варто продавити її трохи сильніше, як авто різко спрямовується вперед. До такої “особливості” безумовно доведеться звикати, а ось з педаллю гальма все в повному порядку: уповільнення відповідає рівню натискання.

Підвіска китайського кросовера помірно щільна і забезпечує високу плавність ходу, хоча дорожня дрібниця все ж відчувається. Енергоємність у неї непогана, але «лежачих поліцейських» на швидкості краще не проїжджати — подібні нерівності ходова обробляє досить жорстко.

Незважаючи на наявність повного приводу, справи з прохідністю на ексид vx йдуть не дуже добре, особливо коли мова заходить про подолання підйомів різного ступеня крутизни. Перші незалежні тести показали, що навіть невеликі пагорби можуть стати для машини непереборною перешкодою.

Відео огляд і тест-драйв автомобіля