Як завести автомобіль після капітального ремонту двигуна

262

Ви зібрали двигун. Тепер потрібно його завести. Поговоримо, як завести автомобіль після капітального ремонту двигуна. Дані поради будуть корисні власникам автомобілів ВАЗ 2101-2107 з карбюратором.

Поради, як завести авто після ремонту двигуна

Для цього нам потрібна малопотужна, дванадцяти вольтова лампочка. Бажано помістити її в закритий патрончик. Підпаяти до висновків патрона дроту довжиною близько 50 см, і на кінці приводу припаяти невеликі крокодили. Прокрутити двигун за колінчастий вал, попередньо зім’явши і щільно вставивши в свічні отвори папір. При прокручуванні за колінчастий вал, папір повинна вистрілити, якщо не вистрілила, значить, нещільно вставили папір.

Інший спосіб розрахований на двох, тобто один крутить, вставивши інший палець в свічковий отвір, має почути вихлоп. Як тільки вихлоп стався, відразу зупинилися і дивимося на мітки, цю операцію проробляємо спочатку на першому циліндрі. Якщо мітки на коленвалу і распредвалу не збіглися, проробляємо теж з четвертим циліндром. Якщо мітки збіглися, виставляємо їх точно, повернувши колінвал трохи назад, а потім вперед.


Встановлюємо, розподільник запалювання, щоб бігунок і контакт на кришці розподільника запалювання збігалися за номером з тим циліндром, де у нас стався вихлоп. При цьому розподільник запалювання, повинен мати достатній хід, для регулювання раннього і пізнього запалювання. Це стосується автомобілів ВАЗ 2101-2107. В основному на автомобілях розподільник запалювання встає на зміщений паз, при цьому по-іншому розподільник поставити не можна.

Беремо нашу попередньо приготовлену лампочку і приєднуємо один дріт до прерывателю, а інший кидаємо на масу. Поворотом розподільника знаходимо момент, коли наша лампочка переходить зі стану, коли вона не світиться у стан, коли вона засяяла.

мотор после капиталки

Вам потрібно дуже повільно крутити розподільник від моменту, коли лампочка не горить і до моменту, коли вона спалахне. Тобто, чим чіткіше Ви словите момент переходу від негарячій лампочки до того як вона загориться, тим легше буде завести машину.Тепер затисніть, але не сильно, так щоб його можна було прокрутити, розподільник запалювання і пробуйте заводити. Під час заведення, один чоловік, повинен, якщо машина схоплює крутити розподільник, тим самим обирати пізніше або раніше запалювання. Другою рукою подгазовывать, що б машина не заглохла.

У моїй практиці траплялося, коли машина на ремонт двигуна приїжджала своїм ходом, тобто двигун працював і заводився. Після ремонту двигуна, на старих свічках не заводилася. Після заміни свічок новими, завелася відразу. Були випадки, коли машину не міг завести, поки не виставив зазор в кулачках переривника, хоча машина до цього заводилася і їздила.

У вас виникають інші проблеми після ремонту двигуна? Тоді вам в розділ “Ремонт двигуна своїми руками”. А якщо подумывайте над тюнінгом авто, то буде корисна стаття “Експерименти з карбюратором”.