Як зробити SEO-просування сайтів


У цьому розділі ми публікуємо статті про SEO-просування сайтів. Раніше ми іноді писали окремі статті на цю тему, але потім зрозуміли: пора створювати велику покрокову інструкцію для тих, хто хоче, щоб їх сайти знаходилися в Топі Google, але не знає, з чого почати. Тут немає довгих абстрактних міркувань про те, наскільки важливо SEO — всі і так про це знають. У нас тільки практичні поради та інструкції по SEO-просування. Бери і роби. Рекомендую вибрати компанію по просуванню сайтів https://topseo.ua/

70 % сторінок в ТОП10 Google працюють на HTTPS
За статистикою інструменту SEO-моніторингу Rank Ranger вже 70 % результатів видачі першої сторінки Google.com використовують HTTPS, тобто, на сайтах варто SSL-сертифікат. Він захищає особисті дані користувачів. На сайтах з SSL сертифікатом можна безпечно вводити паролі і номери банківських карт, і не боятися, що їх заберуть.

Керівництво по SEO для інтернет-магазину
Кожен власник сайту мріє отримати як можна більше трафіку. Думаю, вам вже не раз приходило в голову вивчити це саме SEO детальніше.

У статті ми розповідаємо про SEO для інтернет-магазину для новачків. Розберемося з основами: ключовими словами, структурою сайту та SEO-оптимізацією на сторінках сайту.

Крок 6. Внутрішня перелінковка
Ви вже вивчили, що таке метатеги і як правильно їх використовувати. Час переходити до кроку №6 — як зробити внутрішню перелінковку на сайті.
внутрішня перелінковка в ѕеоЧитать далі →

Крок 5. Що таке метатеги і як їх використовувати
В продовження нашої рубрики про SEO-оптимізації сайтів, розповімо, що таке метатеги і як їх використовувати, щоб вони принесли користь вашому сайту.

Метатеги — це мітки, які надають пошуковим системам додаткову інформацію про сторінку сайту. Метатеги для сайту розміщуються між тегами .

Крок 4. Як оптимізувати тексти
Текст на сторінках сайтах — один з головних чинників ранжирування. Кілька років тому оптимізатори розміщували на своїх сторінках величезні тексти з щедро напханими ключовими словами, читати які було проблематично. Один час такі тексти давали плюс в ранжируванні, але з часом пошукові системи почали застосовувати санкції до сайтів, які використовували подібні методи оптимізації. Фахівці вже відійшли від такої псевдооптімізаціі і зараз seo-тексти — це не полотно ключових слів, а корисний текст з тематичними словами і відповідями на запитання користувачів. У цій статті ми й розглянемо, як правильно оптимізувати текст під пошукові запити.

Крок 3. Як підібрати ключові слова
Нас вже почали питати: “Коли буде наступна стаття?”, і ми вирішили не затягувати з публікацією:) Після того, як ви навчилися самостійно проводити технічний аудит сайту, саме час розповісти, як правильно підібрати ключові слова для просування сайту.

Що таке ключові слова
Ключові слова в контексті пошукової оптимізації — це слова або фрази, які описують вміст веб-сторінки.

Ключові слова можна використовувати для контекстної реклами в Google Adwords, Яндекс Директ, для внутрішньої і зовнішньої оптимізації сайту. Для внутрішньої оптимізації ключові слова використовуються при складанні метатегів (Title, Description) і заголовків, для написання текстів і перелінковки. Оптимізувавши сторінки під ключові слова, ви зможете значно збільшити трафік на ваш сайт.