Як вибрати зарядний пристрій для акумулятора мотоцикла?

8-17-2018

Скоро весна, а значить пора готувати мототехніку до сезону. Для того щоб мотоцикл радував Вас своєю налагодженою і безперебійною роботою протягом сезону — необхідно замінити витратні матеріали, ретельно перевірити і обслужити всі його вузли і компоненти, що піддаються природньому зносу, в тому числі і мото акумулятори. Напевно багато хто власники мототехніки зіткнулися з проблемою розряду акумуляторів і вибору відповідного зарядного пристрою. Хочу порекомендувати купити аккумулятор мото

Для того, щоб акумулятор радував вас багато років необхідно вибрати правильне зарядний пристрій. Чому?

Категорично не можна заряджати мотобатарейки звичайним зарядним пристроєм для автомобільних акумуляторів з постійною силою струму.
Можна заряджати зарядними пристроями постійного струму мото акумулятори, вироблені за технологіями «AGM» і «GEL«.
Все це призведе до псування мото акумулятора!

Таким чином для безпечної зарядки сучасних мото акумуляторів необхідно «розумне зарядний пристрій», який унормовує подачу струму в залежності від типу і ступеня зарядженості батареї.

Ще краще, якщо зарядний пристрій універсально. Потрібно акумулятор для автомобіля зарядити — подзарядил, потрібно зарядити акумулятор для мототехніки -без питань. Потрібен експрес-заряд акумулятора за короткий час — немає проблем. Необхідна підзарядка батареї малим струмом під час внесезонного зберігання – будь ласка.

Цим вимогам відповідає зарядний пристрій BC-12065Z , яке офіційно рекомендовано японською корпорацією GS YUASA (№1 у світі по виробництву мото акумуляторів) для зарядки стартерних свинцево-кислотних акумуляторних батарей номінальною напругою 12 В, номінальною місткістю від 2 до 80 Ач (EN).
Як обслуговувати таку батарею? Робити цього не потрібно. Пластини акумуляторів «запечатані» в гелевидний речовина. Така консистенція виходить із-за додавання в електроліт оксиду кремнію. Допустимі або частково обслуговувані акумулятори зазвичай відносяться до свинцево-кислотних і вимагають більш трепетного ставлення до себе з регулярним доливанням дистильованої води або чистого електроліту. Гелеві батареї внаслідок свого складу цього не потребують. Вони більш міцні і безпечні, мають підвищену стійкість до механічних пошкоджень. В умовах швидкої їзди і підвищеного ризику для мотоцикліста на дорогах це може навіть стати порятунком. Також і зарядка гелевих акумуляторів для скутерів — заняття менш клопітка, ніж той же самий процес зарядки жидкокислотных АКБ. Завдяки тому, що електроліт в них має форму гелю, він не просочиться через її корпус і не виллється назовні при крутих поворотах, віражах і навіть зіткненнях на трасі. Не випадково саме гелеві акумулятори вперше стали активно застосовуватися в авіаційній сфері.

Їм дарма регулярне зміна положення транспортного засобу ні в повітрі, ні на воді, ні не землі — заряджений джерело живлення не вибухне й не потече. Гелеві АКБ здатні працювати в будь-яких екстремальних умовах з набагато більшою продуктивністю, ніж навіть вдосконалені кислотні аналоги. Діапазон температур, які вони можуть стійко витримувати, дуже широкий: від -60 до +50°С. Вони не бояться глибокого розряду і легко «наводяться в почуття» звичайним методом зарядки. Навіть у випадку, якщо мотоцикл або мопед довго стояли без застосування. Якщо ж АКБ не вдається розбудити, корисно буде дізнатися, як відновити гелевий акумулятор. Зазначається, що такі акумулятори можуть набагато довше зберігати оптимальні показники своєї ємності, перебуваючи в неробочому стані, ніж інші. Є відомості, що навіть після двох років відсутності експлуатації така батарея легко відновлювала свій потенціал. За умови дбайливого звернення, а також за те, що зарядка гелевих акумуляторів для скутерів та інших транспортних засобів буде регулярною і правильною, термін служби гелевих АКБ може скласти до 10 років. Будь гелевий акумулятор внаслідок стійкого збереження ємності можна використовувати відразу ж після покупки. Немає необхідності додаткової підзарядки. Це важливо для мотоциклістів, які цінують найбільш швидке рішення тих або інших технічних завдань. Якщо корпус батареї буде пошкоджений внаслідок аварійного зіткнення з яким-небудь об’єктом, оксид кремнію, який додається в сірчану кислоту, максимально скоротить виділення шкідливих газів, а гель не витече з корпусу. Це зводить до нуля можливий ризик займання. Отже, стимулів для того, щоб розглядати гелеві АКБ саме як мото акумулятори, досить багато.

Однак перед тим, як купувати саме такий варіант, потрібно ознайомитися з його особливостями, які можуть доставити власникові певні незручності. Які недоліки є в гелевих батарей Мінусів у них набагато менше, ніж плюсів. Їх можна назвати, швидше за все, характерними особливостями, які варто враховувати при покупці. Як вже було сказано, ціна їх значно вище, ніж у інших АКБ — саме через довговічності і підвищеної безпеки. Вони більш вимогливі до умов зарядки і гірше переносять перепади напруги і струму, ніж більш стійкі до них кислотні аналоги. При купівлі гелевою батареї важливо відразу ж обзавестися відповідним зарядним пристроєм, обов’язково з регулюванням величини струму.