Які деталі краще придбати новими


Хочете заощадити і купити деталь на авторазборке, але не можете визначитися чи варто економити чи може купити нову. У цій статті ми спробуємо роз’яснити, що ж все таки варто купувати новим, а за який деталлю сміливо отруїтися на авторозбірку. Пропоную зайти на сайт . та вибрати детал для Разборка Паджеро Вагон

Якщо так сталося, що вашому автомобілю чекає серйозна або не дуже серйозний ремонт, і ви спантеличені питанням – що ж усе-таки віддати перевагу. Ми маємо кілька шляхів, за якими можемо піти :

Нова оригінальна запчастина.
Новий аналог оригінальної запчастини.
Оригінальна запчастина колишня у вживанні, так сказати з розборок.
Вибираємо нову оригінальну деталь
В якому випадку що віддати перевагу. Почнемо з того, що якщо ніяких обмежень в грошах і часу немає, колір не важливий, деталь вам потрібна в чистому вигляді, наприклад переднє крило або стартер, але не двері в зборі, то краще вибрати нову оригінальну запчастину. Ще треба додати, що розхідники як правило теж краще від виробника, наприклад гальмівні колодки або повітряні, масляні, паливні фільтри тощо, але з расходниками справа йде простіше, т. к. як правило лінійні розміри і властивості матеріалів не мають критичного значення, їх аналоги дають якість можна порівняти з оригіналом. Тому, якщо ваш автомобіль називається не Bugatti Veyron і т. п., то розхідники можна брати і від фірм виробляють аналоги, але і тут краще вибрати фірму краще.

Які деталі можна віднести до розхідників:

всі різні фільтри, масляні, паливні, повітряні, салону тощо
рульові наконечники, рульові тяги, тормозні колодки, стабілізатори
пильовики, прокладки, гумові трубки, рідини, бублики на глушник, акумулятор, лампочки тощо
Вибираємо нову сумісну деталь аналог
Давайте тепер спробуємо розібратися, коли можна використовувати аналоги деталей від сторонніх виробників. Ми вже трохи про це сказали вище, якщо фірма шановна, то як правило можна сміливо брати всі деталі з групи матеріалів. А так само, деякі фірми цілком успішно справляються з випуском якісних деталей не входять в групу “розхідники”, це і гальмівні диски, радіатори, колісні диски, ступиці, скла. На цьому, мабуть, можна зупинитися, т. к. далі ми переходимо в зону де як правило господарює виробник, і покупка цих деталей від сторонніх виробників може відгукнутися, як непривабливим зовнішнім виглядом, так і поломкою автомобіля.

Вибираємо оригінальну деталь бу
А тепер давайте розберемося коли ж краще вибрати бу оригінал. Як не дивно, але зустрічаються люди і не мало, які категорично не сприймають атрибут б.у. у речей. У випадку з автомобільними деталями, а з деякими особливо, все таки варто не йти на принцип а розібратися, що ж це таке “розбирання автомобілів”, і що вона ця розбирання може дати.

Переваги :

Швидкість – подзвонили, приїхали, купили, встановили
Можливість вибору деталі в колір, тобто без фарбування, а це і швидкість і економічно
Економія – бу оригінал зазвичай в кілька разів дешевше нового оригіналу
Якість – на розборках зазвичай оригінальні запчастини, а вони якісні
Тепер розберемо які деталі обов’язково потрібно брати оригінальними, оскільки якість замінника (якщо він є) практично завжди не дає можливості здійснити якісний ремонт автомобіля :

Деталі кузова – крила, бампера, двері, капоти, дзеркала, фари
Деталі підвіски – приводу, важелі, глушники, резонатори, каталізатори
Обвіс двигуна і сам двигун, головка блоку, блок циліндрів, стартер, генератор, помпа, насос кондиціонера, гідропідсилювач, електропідсилювач
Коробка передач і всі відповідні до неї елементи
Елементи і деталі салону – сидіння, торпеда, і ін. елементи.
Хтось може запитати, а чому не можна купити аналог бампера, чому не можна крило, чому не можна фару? А бампер або крило не можна тому що не оригінальні деталі виготовляються з інших матеріалів, і пофарбувати деталь так щоб вона не виділялася практично не можна. Але навіть якщо це і вдалося зробити, можна вас привітати, вам попався хороший майстер. Тільки далі можуть бути знову сюрпризи, зазвичай деталі аналоги не зовсім точно встають на “свої” місця, і можуть “видавати” місце ремонту, ну і наступний сюрприз який може принести кузовна деталь від стороннього виробника – це деформація, т. к. матеріали з яких деталь виготовлена відрізняються від матеріалів з яких виготовляють оригінальні деталі, то під час перепадів температур холодно, жарко, холодно, деталь може деформуватися прямо на машині, скажемо прямо на сонце може вилізти міхур на крилі, або навпаки може перетягнути і втиснутися. Але треба сказати може і пощастити і все буде добре. Так теж буває. Про фари аналоги – деякі виробники аналогів, роблять фари досить пристойно (іноді вони навіть є oem виробником оригіналу), але майже завжди фара зовні буде відрізнятися від оригінальної, якщо ви ставите фари “замінники” міняйте пару. Ну ще деякий властивість фар замінників, вони зазвичай швидше втрачають зовнішній вигляд і починають жовтіти. По іншим пунктам, можна сказати коротко – замінників на ці групи запчастин як правило не буває, а оригінали непристойно дорого коштують, та якщо з помпою або стартером хтось може подумати, брати чи ні бо, то з важелями навіть не варто сумніватися, якщо важіль справний він ще прослужить не один рік. Майже все, що стосується двигуна і коробки передач, нове від виробника може коштувати як ваш новий авто, а якщо взяти пару, і як новий авто. Тут на мій суб’єктивний погляд, самим розумним буде звернутися на розбирання, і заощадити 1000% бюджету порівняно з новим оригіналом.

Висновки:
Якщо справа стосується расходника, вибираємо новий оригінал або аналог. Якщо справа стосується кузова, ходової, електрики, салону – вибираємо нове у разі якщо часу повно а гроші не проблема, інакше вибираємо бу оригінал.