Якщо двигун витрачає масло вище норми?

455

Якщо не знаєте який реальний пробіг автомобіля і ремонтувався двигун – це ускладнить знаходження причин підвищеної витрати масла в моторі. У цій статті дамо рекомендації, якщо двигун витрачає масло вище норми і розглянемо можливі причини.

Присадки для зменшення витрати масла

Спочатку спробуйте обійтися малозатратними засобами — автохімією, а саме придбати спеціальні присадки в двигун для зменшення витрати оливи. Може, у вашому двигуні кільця всього лише залягли, а ви із-за цього половину двигуна розберете. Не слухайте поради бувалих, не заливайте в циліндри солярку, гас і т. п. Сьогодні з’явилися більш ефективні препарати, а дідівські способи безнадійно застаріли.

Правда, на диво не сподівайтеся, і справа не в поганій хімії, а в тому, що момент її застосування зазвичай випускається: власник помічає, що двигун почав витрачати масло, занадто пізно, коли вже пішли незворотні процеси — почали стиратися маслос’емниє кільця.

Проте спочатку треба спробувати хімію, не забувши, звичайно, після її застосування змінити масло.

Витрата масла через маслос’емниє ковпачки

Так, маслос’емниє ковпачки, як ні банально це звучить, саме вони можуть стати причиною підвищеної витрати масла в двигуні. Хтось скаже: мовляв, через ковпачків не може бути великої витрати масла на чад, в цьому винні маслос’емниє кільця.

Дійсно, якщо ковпачки злегка зношені, то витрата масла, може, і не буде великим. А якщо ковпачки злетіли з направляючих втулок клапанів або вони вже давним-давно відслужили свій термін служби? Не таке вже рідкісне явище, адже цю висококваліфіковану роботу виконують зараз всі кому не лінь. Може бути зламаною і направляюча втулка, і навіть не одна.

внешний вид разобранного двигателя

Порада друга. Спробуйте замінити маслос’емниє ковпачки, це додатковий шанс не починати капітальний ремонт двигуна і епопею з кільцями. Детальніше про причини заміни маслозйомних ковпачків і ознаки їх зносу ми писали ТУТ.

Приступаємо до заміни кілець двигуна

Заміна ковпачків нічого не дала? Тепер можна купувати обручки?

Деякі виробники, наприклад BMW, спочатку конструюють двигуни з підвищеним витратою масла на угар з-за особливої конструкції поршневих кілець. Це робиться, по-перше, заради зниження втрат на тертя; по-друге, заради меншого зносу циліндропоршневої групи; по-третє, освіжається масло всередині великого міжсервісного інтервалу.

Ще важливий момент. Перш ніж почати розбирати двигун, треба скласти хоча б приблизний кошторис витрат: дізнатися вартість запчастин і роботи. Причому треба брати по максимуму: з урахуванням можливої розточування циліндрів, а значить, зі зняттям-постановкою двигуна, загалом, капремонту двигуна.

Якщо ви зібралися робити ремонт двигуна і міняти кільця, то знадобляться необхідний інструмент. Крім універсального інструменту знадобляться нутромір, оправка для установки кілець, динамометричний ключ для затягування гайок шатунних болтів, набір щупів; без них обійтися можна, але ймовірність потім кілька разів переробляти свою роботу різко зросте. До того ж, потрібен буде гараж з лебідкою.