Якщо двигун заглох під час руху і не заводиться

786

Трапляється, у самий несподіваний момент двигун автомобіля глохне, хоча до цього працював нормально. Розглянемо найпоширеніші причини, якщо двигун заглох під час руху і не заводиться, що робити в даній ситуації?

Як знайти причину, якщо двигун заглох?

Першим ділом, потрібно перевірити запас палива в баку. Не смійтеся, на практиці було чимало випадків, коли зверталися автолюбителі, що машина глохла під час руху через брак палива. Зазначимо, що не треба покладатися на покажчик кількості бака в паливі, він може “брехати” або вийти з ладу. Якщо бензин в баку хлюпоче, то потрібно шукати причину в електропроводці.

Починаємо з акумулятора, для цього повертаємо ключ запалювання в перше положення. Горять контрольні прилади, електроніка? Якщо нічого не горить, то причина в акумуляторі, а точніше злетіла клема. Потрібно відкрити капот, знайти акумулятор і перевірити з’єднання. Не завадить перевірити акумулятор на працездатність і почистити клеми, щоб в подальшому не виникало подібних проблем.


Якщо бензин є, електрообладнання працює, тоді наступним кроком оглядаємо машину на утворилися калюжі під нею. Можливо, порвався шланг охолодження і вилився тосол. Або пробили картер двигуна, внаслідок чого витекло масло і мотор зупинився. Огляньте уважно, заглядаючи під капот і під днище машини.

Допомогти з визначенням причини заглохнувшего двигуна здатний бортовий комп’ютер або діагностичне обладнання. Якщо в машині є такий – вважайте з нього код помилки і розшифровку – і тоді зрозумієте причину зупинки двигуна. Як правило, виною буває один з датчиків двигуна.

Розповім про випадок, коли машина раптово заглох під час руху без видимих причин. На спроби знову завести – не реагувала. Спочатку був зроблений огляд підкапотного простору, все виявилося в нормі, без всяких підтікань чи інших наслідків. Пізніше, виявився обрив ременя ГРМ. А без цього ременя машина не заведеться.

Двигун заглох після проїзду калюжі або під час дощу

Причиною є вода, що потрапила на датчики і дроти системи запалювання. Радимо посидіти в автомобілі кілька хвилин і почекати, не відкриваючи капота. Звичайно, за цей час волога, що потрапила на дроти і датчики, встигає випаруватися. Якщо дощу немає, то можна сухою ганчіркою витерти воду з приладів, після чого дати обсохнути. А захисні заходи у таких випадках краще робити заздалегідь.

Було на практиці, коли двигун заглох після подолання глибокої калюжі. Подивившись по бортовому комп’ютеру помилки двигуна, був виявлений винуватець – датчик коленвала, який знаходиться низько. Причина – його залило водою, а двигун без цього датчика працювати не буде. Після цього, протер ганчіркою, почекав пару хвилин – і машина спокійно завелася.

Також був випадок, коли машина заглохла після проходження глибокої калюжі. Виявилося, що двигун “захлебнул воду”, т. е. стався гідроудар двигуна. В результаті, машина після подолання такої перешкоди вирушила на ремонт. Помітити гідроудар мотора не складно, оскільки він супроводжується гучним бавовною, після чого двигун глохне. На практиці випадки гідроудару поодинокі.

Якщо не розбираєтеся в пристрої і немає видимих причин, щоб визначити чому машина раптово заглох під час руху, то вибір – це скористатися послугами авто сервісу.