Заміна робочого циліндра зчеплення


Заміна робочого циліндра зчеплення є обов’язковою процедурою, яка має проводитись досвідченим фахівцем. Це можна зробити самостійно, проте для цього потрібен досвід і практика. Якщо Ви шукаете яксні циліндри, то рекомендую їх купити на сайті https://ukrzap.ua/select/Glavnyj-cilindr-sceplenija/

Зчеплення є унікальним механізмом, функція якого полягає в передачі крутного моменту. Дана конструкція відіграє дуже важливу роль при русі автомобіля і якщо ця система працює нестабільно, то водити транспортний засіб небезпечно. Механізм складається з основного механізму зчеплення, робочого циліндра зчеплення, виделки для вимикання зчеплення, вижимного підшипника і системи подачі технічної рідини. Деталь, про яку йде мова в статті, є одним з основних компонентів.

В разі поломки цього компонента є два шляхи – твір ремонту або здійснення заміни робочого циліндра зчеплення ВАЗ.

Ремонт або заміна робочого циліндра – що вибрати?
Коли справа доходить до відновлення працездатності робочого циліндра, то потрібно знати, як його розбирати. Його будова практично не залежить від конкретної марки машини і тому алгоритм ремонту відрізняється простотою. Процедура розбирання легка і найголовніше – це бути максимально акуратним і зберегти всі запчастини.

Усередині корпусу конструкції знаходиться кілька ключових компонентів, справність яких дозволяє гарантувати успіх роботи всієї системи зчеплення.

Зазначимо, що повна розбирання конструкції повинна проводитися у разі повного нерозуміння, чому система не працює. Для відновлення конструкції краще всього скористатися ремонтними комплектами і обов’язково замінити гумові компоненти.

Першим «тривожним дзвіночком» є нестабільна робота педалі – вона починає провалюватися або її натиснення стає занадто м’яким. Однак іноді допомагає проста прокачування педалі, щоб працездатність відновилася. Якщо в складі гальмівної рідини з’явився повітря, то це серйозна проблема. Це говорить про розгерметизацію ущільнювального кільця. Щоб виконати прокачування циліндра до нього необхідно під’єднати шланг, а інший кінець покласти в ємність з гальмівної рідиною – потім просто доливайте технічну рідину. Для цього натисніть на педаль і чекайте, поки бульбашки повітря перестануть йти з труби. Якщо бульбашки не припиняються, то потрібно ремонтувати ГЦС.

Ремонт описуваної деталі починається з його розкручування і для здійснення цього процесу потрібно придбати інструменти. Для початку потрібно прибрати ковпачок і штовхач, а навіщо зробити демонтаж поршня і зняти стопорне кільце. Знімаємо з поршня ущільнювальне кільце і пружину. Обов’язково очистіть штуцер випуску повітря від бруду – прочистіть всі отвори, розташовані всередині кожної деталі циліндра.

Основне завдання майстра полягає у перевірці кожного компонента. Завдяки цьому можна зрозуміти, в чому причина нестабільної роботи циліндра. Якщо всі зношені деталі, то необхідно провести повну заміну. Більшість водіїв не витрачають час на розбирання і заміну певного компонента системи. Вони просто змінюють весь циліндр, так як це набагато простіше, ніж витрачати кілька годин на виявлення проблеми.

Також є ще більш простий варіант – поїхати в автосервіс і віддати машину в руки майстра. Він зробить все набагато швидше завдяки наявності необхідних інструментів. Водієві залишається просто спостерігати або відправитися у своїх справах. Ясно одне – проблему з несправностями циліндра потрібно вирішити, як можна швидше.

Як замінити робочий циліндр на ВАЗ 2107?
Як здійснюється заміна робочого циліндра зчеплення ВАЗ? Сама конструкція виглядає наступним чином:

Стандартна Лада оснащена двома циліндрами зчеплення робочий і основний. Їх завдання схожі і коли водій прожимает зчеплення, то поршень головного циліндра змінює положення. Здійснюється подача технічної рідини, поршень робочого циліндра зміщується, і він тисне на вилку, активуючи систему зчеплення.

Робочий циліндр закріплений на картері зчеплення ККП – для його демонтажу потрібно відкрутити два болта.

Нагадаємо, що цю деталь потрібно змінювати при зношуванні будь-якого компонента цієї деталі. Це може бути порваний пильовик або неполадки в системі подачі гальмівної рідини. Іноді ознаки проявляються не відразу, і між поломкою і відмовою системи зчеплення може пройти досить багато часу. З цієї причини потрібно як можна частіше проводити діагностику автомобіля, навіть якщо вона не передбачена регламентом технічного обслуговування.