Записки вижив: перший тест оновленого kia ceed в росії

19

Що змінилося в kia ceed після рестайлінгу, ми з’ясовували на ростовських дорогах

Редакція

Пам’ятайте, в яких кількостях продавалися у нас “фокуси», «крузи», “айстри”? зараз про ці моделі вже ніхто не згадує. Але пішли з росії не тільки вони: разом з ними зник пласт хетчбеків і універсалів гольф-класу як такої! не рахуючи родоначальника цього сегмента, присутнього на російському ринку лише номінально, у продажу залишився один kia ceed. І нещодавно ця модель оновилася.

Kia-це вже не the power to surprise. Старий слоган марки, який в російськомовній інтерпретації звучить як» мистецтво дивувати«, змінився на movement that inspires – »рух, який надихає”. Ви скажіть, і що з того? а те, що з цих слів змінюється вся концепція марки – від зовнішнього вигляду емблеми, яка тепер схожа на кириличні літери “ки”, до дизайну самих автомобілів! нову емблему ми вже бачили на оновленому kia cerato, який вийшов на російський ринок цієї осені, а ось з дизайном поки виходить по-різному.

Зовні рестайлінговий ceed 2022-го модельного року практично не змінився. Не рахуючи нового малюнка “топових” світлодіодних фар і задніх ліхтарів (в «базі» і навіть середніх комплектаціях стоять звичайні галогенки), а також бамперів, решітки радіатора і колісних дисків, виглядає оновлений «сід» 3-го покоління також, як в момент дебюту в 2018 році.

У салоні та ж історія: оку зачепиться нема за що. Хоча оснащення стало багатшим навіть в “базі”: тут є мультимедіа з 8-дюймовим екраном і бездротовою підтримкою apple carplay з android auto, круїз-контроль, підігріви передніх сидінь, керма і форсунок склоомиваетля, а також дзеркала з електроприводом і обігрівом.

Ну а починаючи з середньої комплектації prestige підтримується телематична система kia connect, яка дозволяє контролювати автомобіль віддалено. Причому за своїм функціоналом ця система ближче до моделей класу «преміум»: тойотовський аналог на її тлі виглядає набагато скромніше.

Помітно більше відмінностей у версії gt line, вперше доступною для kia ceed. Діагональ екрану медіацентру тут досягає 10,25-дюймів, а у версії gt line+ є ще й 12,3-дюймова віртуальна приладова панель з чотирма варіантами дизайну.

Зовні у такого “сіда” є характерні вставки в передньому бампері, що нагадують крила птиці, а також накладки на порогах. А ще тут встановлені 48-сегментні світлодіодні задні ліхтарі з динамічним “біжучим рядком” покажчиків повороту-але тільки на хетчі!

Універсал позбавлений цієї опції і виглядає не так цікаво, як хетчбек. Зате у нього є своя обновка-електропривод п’ятої двері і переміщається по рейлінгах роздільник, що дозволяє зафіксувати вантаж в 650-літровому багажнику.

І тільки для версії gt line російський офіс kia приберіг новий 1,5-літровий турбомотор лінійки smartstream, що прийшов на зміну 140-сильному агрегату об’ємом 1.4 літра. Хоча це для нас він новий, а європейські покупці kia ceed отримали «півторашку» ще в кінці минулого року, до виходу рестайлу. В європі цей мотор розвиває 160 сил, але для нашого ринку його «задушили» до 150 к.с. – щоб власник не переплачував за транспортний податок.

Причому “задушили”, схоже, не тільки на папері: везе новий агрегат впевнено, але не так жваво і задиристо, як ваговські турбочетверки тієї ж потужності. Навіть якось не віриться в прописані в ттх 8,6-8,8 секунди розгону до сотні-аналогічні 160-сильній євроверсії. Натискання кнопки селектора режимів водіння (їх тут всього два-sport і comfort) змінює ситуацію на краще. У» спорті ” машина їде веселіше, але і шумить помітно сильніше – рухатися в такому режимі швидко набридає.

Єдино можлива для турбомотора 7-ступінчаста коробка з подвійним зчепленням також пройшла апгрейд. Тепер тут немає і натяку на запізнювання в перемиканнях або поштовхи. З новою прошивкою коробка dct не тільки працює більш плавно, але ще і трохи економить паливо: виробник обіцяє зниження витрати бензину приблизно на відсоток.

До речі, у покупців 128-сильної версії з атмосферним мотором 1.6 вибір трансмісій тепер теж відсутній. Оскільки на машини з “механікою «перш доводилося всього 2% продажів, після рестайлінгу від мкпп відмовилися: тепер ceed вже в» базі” оснащений 6-ступінчастим автоматом.

Але повернемося до турбоверсії. Налаштування підвіски тут однакові в будь-якому з режимів водіння і вони досить універсальні: по балансу комфорт/керованість тут знайдена золота середина. Навіть на 17-дюймовій низькопрофільній гумі» сід ” проскакує дорожні нерівності без віддачі в п’яті точки і спини сідоків. До речі, спина у передніх сідоків тут підтримується відмінно – “спортивні” сидіння з розвиненою підтримкою, які ставляться на версію gt line, не стільки схожі на гоночні «ковші», скільки на правильні ортопедичні крісла.

І ще один нюанс: якщо kia ceed c тубомотором оснащується багатоважільною підвіскою, то атмосферна версія йде з більш простою і дешевою задньою балкою – таку «оптимізацію» моделі провели ще до рестайлінгу.

А ще в росії “оптимізували” саму лінійку “сідов”: з неї прибрали найбільш красиву, швидку і дорогу модель – 200-сильний proceed. Після рестайлінгу звичайний ceed досяг цінової планки в 2,2 млн рублів. І це без дилерських націнок! а proceed виявився б ще дорожче, що багато в чому визначило долю моделі на російському ринку. Але проблема тут була не тільки у високій початковій ціні, але і… Типі кузова. Будь це кросовер, на зразок kia xсeed, то у моделі був би шанс. А низький і потужний універсал, що користується відмінним попитом у європейських покупців, в нашій країні здатний зацікавити тільки поодиноких любителів екзотики.

Вердикт

Після оновлення kia ceed варто звертати не на зовнішні зміни (яких не багато), а на зміни в оснащенні. Зараз воно більше відповідає очікуванням покупців і виправдовує зрослий цінник. Шкода тільки, що більшість нововведень, включаючи 150-сильний турбомотор, і розширений пакет систем допомоги водієві drive wise, зможуть оцінити тільки покупці найдорожчих версій.

(поки оцінок немає)