Заздріть мовчки: перший тест-драйв porsche taycan cross turismo

16

Ось в чому я дійсно не впевнений, так це в тій самій економії заряду акб. Точніше, в бажанні економити. Ви тільки уявіть, що під продовженням спини у вас понад 760 сил потужності. Саме стільки розвиває табун у версії turbo s cross turismo! ця куля вистрілює так, що підголовник з приємним болем б’є по потилиці, а серце починає стукати крутіше, ніж інформатори в мвс. Тяга настільки стрімка, що потіють долоні, причому не тільки у водія.

Мабуть, єдине, що вводить в ступор при прискоренні — це відсутність рокоту движка. Ти вже обганяєш вітер, а мотор, як не гарчав, так і не гарчить. Втім, до слухової ілюзії, як і до звуку фена для волосся звикаєш на розгоні досить швидко. А ось відвикати не хочеться ніяк! тому, яка тут турбота про надмірну витрату електроенергії, коли хочеться не їхати, а “валити” на всі гроші, отримуючи від процесу неймовірне задоволення?