Згадуємо три вкрай рідкісні модифікації седана газ-24» волга «

80

Седан газ-24» волга ” почали випускати в 1968 році, і він протримався на конвеєрі майже два десятиліття. За цей час на горьківському автозаводі було придумано чимало цікавих версій моделі. Деякі з них так і не побачили світ, а інші були випущені дуже обмеженим тиражем.

Варіант з двигуном v6

Цікаво, що ще в 1965 році, коли газ-24 знаходився на стадії розробки, на заводі всерйоз планували запустити в серію модель з 3,0-літровим двигуном v6.

За задумом розробників, модифікація газ-24-14 повинна була отримати механічну коробку передач, а газ-24-15 — автоматичну. Дані машини замислювалися як люксові і повинні були мати здвоєну головну оптику.

Експортна “волга” з мотором ford

На жаль, в серію згадані шестициліндрові варіанти моделі запущені так і не були, але з часом газ-24 таки обзавівся двигуном v6, причому це був не газівський мотор, а агрегат компанії ford.

Він видавав 144 к.с. І покладався виключно експортної «волзі». Остання майже нічим не відрізнялася від машин для радянського ринку. Розпізнати її можна було хіба що по іншим шильдикам на крилах.

Рестайлінговий газ-24 від fiat

У свій час горьковський автозавод тісно співпрацював з fiat. Разом з італійцями навіть велися роботи з рестайлінгу моделі. Оновлений газ-24 повинен був отримати зовнішність з «чотириокою» оптикою в стилі флагманського fiat-130.

Від італійської моделі планували запозичити не тільки дизайн екстер’єру, а й окремі елементи інтер’єру. На жаль, робота над проектом застопорилася, і спільна модифікація з фіатом так і не побачила світ.