Зміни в caterham: відмова від “карбюраторного” двигуна і нова базова модель

21

З 1973 року caterham виробляє і продає різні варіації на тему lotus seven, а всі спроби розробити принципово нову модель успіхом поки не увінчалися. У минулому році здавалося, що керівництво caterham остаточно змирилися з ретро-стезею: тоді компанія вивела на ринок модель super seven 1600, у якої до донорському 1,6-літровому бензиновому «атмосфернику» ford sigma (137 к. С., 165 нм) прикрутили «голови» карбюраторів weber з повітряними фільтрами k&n, щоб створити характерний ностальгічний звук на впуску. Моторний ерзац був доповнений елементами дизайну в стилі ретро, і в такому вигляді модель протрималася у виробництві трохи більше року.

двигун моделі caterham super seven 1600

Днями, як зауважив британський журнал autocar, caterham super seven 1600 і споріднений caterham seven 270 (з тим же мотором, але без «ностальгічної» надбудови) зникли з фірмового сайту компанії, оскільки двигун ford sigma застарів і знімається з виробництва.

Старші моделі з 2,0-літровим двигуном ford duratec поки в строю: на моделях seven 360 і seven 420 атмосферний варіант цього мотора видає 182 к.с., 194 нм і 213 к. С., 203 нм відповідно, а на топ-моделі seven 620 фордовский агрегат забезпечений приводним нагнітачем, завдяки якому максимальна віддача становить 314 к. С. І 297 нм. Найближчим часом caterham представить нову “проміжну” модель з 2,0-літровим мотором, дефорсованим приблизно до 150 к.с., а ось новий базовий caterham з індексом 170 дебютував минулого тижня.

Caterham seven 170 – це розвиток моделі seven 160, що дебютувала в 2013 році і отримала 660-кубову «турботройку» suzuki, призначену для кей-карів японської компанії. На моделі seven 170 віддача цього мотора збільшена з 81 к.с. І 107 нм до 85 к. С. І 116 нм, при цьому час розгону до 60 миль/год (96,56 км/год) збільшилася з 6,5 до 6,9 с, максимальна швидкість була 161 км/год, стала 169 км/ч. Коробка передач — тільки 5-ступінчаста «механіка».

Ширина спорткара зменшилася на 10 мм до 1470 мм. Споряджена маса — від 440 кг. Дорожня версія seven 170s має повноцінне вітрове скло, а у трекової seven 170r замість нього встановлені короткі вітронаправляющіе козирки. Крім того, seven 170r забезпечений більш жорсткою підвіскою, полегшеними спортивними сидіннями з 4-точковими ременями, вуглепластиковою панеллю приладів і диференціалом, що самоблокується.

Ціни на caterham seven 170 починаються від 22 990 фунтів стерлінгів (2,3 млн рублів в перекладі за поточним курсом).

Ev seven, розробка якого вже йде повним ходом.