
«після ремонту автомобіля в неперевіреній майстерні, виявив підміну» рідних» запчастин«;» на сайті автотехцентра заманили привабливою ціною, а в підсумку обслуговування авто обійшлося набагато дорожче ринкової ціни«; ” вибрав автосервіс, згодом виявилося, що агрегатор. Тепер запитати ні з кого” « “після візиту в гараж до приватного автомеханіка машина “злетіла” з гарантії ” – скільки подібних історій ми чуємо від ошуканих автомобілістів? Сотні тисяч! Але ж всьому виною не тільки горезвісне бажання заощадити… І вже точно автомобілістів складно дорікнути в нестачі любові до свого авто (дружини зрозуміють). Також хочемо порекомендувати вибрати найкращий Львів автосервіс на сайті , тут найкращі спеціалісти .
Головним джерелом всіх бід, безумовно, виступає недолік інформації, незнання специфіки роботи автомайстерень, тонкощів, які вони не поспішають афішувати. Цією ситуацією поспішають скористатися шахраї всіх мастей, що обіцяють «золоті гори», і традиційно залишають «біля розбитого корита автомобіля». І як можна тут звинувачувати простого автолюбителя, якщо на» темній ” стороні нечистих на руку автосервісів завзято б’ються: спритні маркетологи, чорні піарники, краснобаі — контент менеджери, продажні блогери.
Виступаючи за чесний, відповідальний і якісний сервіс, прагнучи “озброїти” споживача корисними порадами, ми опитали найкращих і досвідчених майстрів москви, щоб скласти список рекомендацій: «як же все таки знайти хороший автосервіс?”сподіваємося, що наші зусилля будуть корисними для вас, шановні читачі.
Онлайн вибір майстерень-як підібрати “хороший список”?
Дивний світ інтернету: ip всюдисущі, так брандмауери неприступні; маршрути звивисті, так пінг моторний; vpn рятівний, так сайти ваблять… Не ті про які ви подумали.
Хорошим джерелом збору інформації про фірми, що надають авторемонтні послуги, виступає інтернет. Тут інформація максимально повна і у споживача є широкий вибір техцентрів для порівняння. Наше завдання знайти якомога більше варіантів, тому відвідуємо і пошукові системи, і карти, і онлайн дошки оголошень, і форуми автолюбителів.
Далі необхідно проаналізувати сайт кожної з автомайстерень на предмет повноти і достовірності інформації. Як вибрати кращий сайт автосервісу, ми писали в окремій статті. Але для початку, радимо поцікавитися: яке відношення сайт має до техцентру?
Зараз широкого поширення набули агрегатори — сайти, які займаються «перепродажем» клієнтів реально працюючим автосервісам. Мінусів вибору авторемонтних послуг через агрегаторів чимало, відзначимо основні. По-перше, вони, будучи посередниками, обов’язково отримують від своїх «партнерів» бонуси, які останні закладають в собівартість техобслуговування (тобто оплачуєте ви)! по-друге, агрегатори не несуть відповідальності перед клієнтом за якість ремонту його автомобіля і не надають гарантій. По-третє, інформація на їхньому сайті (обладнання, фотографії, відгуки) збирається з усіх партнерських майстерень і публікується тільки найкраще. Благоліпність виходить як на лубочной картинці. Але ось в реальності, на конкретній сто все виявиться не так добре.
Як відрізнити сайт агрегатор? Найнадійніший спосіб-знайти найменування юридичної особи, зазначеного на сайті і порівняти його з юрособою, яка буде виконувати обслуговування автомобіля. Вони повинні збігатися! також подивіться на розгалуженість мережі. Якщо найближча автомайстерня знаходиться за рогом вашого будинку — не поспішайте радіти, можливо ще вчора вона була гаражем приватного автомеханіка дядька колі, а нині, як птах фенікс, переродилася в мережеву сто. Тому не лінуйтеся, заради хорошого авторемонту можна з’їздити і в інший район. Нарешті, можна безпосередньо запитати: чи є служба агрегатором і чи надає гарантії від свого імені?
Телефонний дзвінок в автотехцентр-кого запитати?
Набираємо телефонний номер заповітний-і, немов пісня, ллється мова червоної дівиці про знижки небувалі, добрих молодців майстрів вигадливих, та премудрі агрегати заморські…
Але повернемося до реальності. Перш ніж взяти в руки телефон, у вас повинен бути добре підготовлений план розмови. Розглянемо основні питання, які допоможуть зробити правильний вибір.
Чи чесна у автосервісу ціна? знайти негативні приклади не складе труднощів. У більшості випадків, на сайті техцентру бадьоро заявлена одна ціна; при дзвінку, довірливо, повідомляється — друга; автослюсар при огляді машини, почухавши потилицю, називає — третю; а касирка, відвернувшись від манікюру, — четверту. Не сумніваємося, що вартість постійно зростає. Само собою, напрошується порівняння таких підприємців зі скупою старою, з казки про золоту рибку, але ми зараз не про те. Наше завдання не попастися в цінову пастку, тому обов’язково уточнюємо по телефону-чи остаточна ціна вказана на сайті сервісу?
Чи якісне обладнання? як правило, кращі зразки ремонтного та діагностичного обладнання — дуже ємне капіталовкладення, на якому недобросовісні автомайстерні завжди економлять, а постраждати через це може ваш автомобіль. При телефонному дзвінку обов’язково уточнюємо обладнанням яких фірм (країн) оснащена автомайстерня.
Які ще питання допоможуть зробити вибір автосервісу?
- чи має ваш автотехцентр сертифікати та свідоцтва?
- чи надаєте гарантію і які її умови?
- за який термін буде виконано ремонт автомобіля?
- хороший вибір форм оплати: готівка, переказ, банківські картки?
- як давно автосервіс працює?
Візит в автосервіс-як остаточно вибрати кращого?
Вітаємо, рішення прийнято. Зібравши волю в кулак, сідаємо в автомобіль і їдемо (якщо звичайно таке можливо) за обраною адресою. Знайти автосервіс буде не складно по навігатору і фірмовій вивісці, адже свій вибір ви зупинили не на гаражному кооперативі “геолог-65”, правда ж?
Як відомо, автотехцентр починається… Ні не з вішалки (не театр все ж таки), а з зони приймання. Тут має бути просторо, число і світло, так само як і в цехах. Форма співробітників повинна бути фірмовою, охайною і, взагалі, – вона повинна просто бути! порядок свідчить, що і бізнес ведеться сумлінно і відповідально. Брудні, темні і сирі катакомби майстерні слід залишати негайно. Хоча, якщо ви любитель аскетично-андеграундних квестів, то відвідування такого техцентру, можливо, і додасть не хапають вам гострих відчуттів, але ось якість ремонту автомобіля в подібному закладі точно буде не на висоті.
Більш детально, на що звернути увагу при візиті в автосервіс ми розповідали в окремій статті. А тут, щоб не втомлювати, лише додамо ще пару важливих психологічних порад.
В хорошому автосервісі, із зони очікування в слюсарний цех завжди веде панорамне вікно, що дає клієнту можливість спостерігати за ходом ремонту автомобіля. Не нехтуйте цим правом (подивитися по телевізору черговий випуск ток-шоу завжди встигнете). Пильний нагляд замовника стимулює автомайстрів працювати швидше і якісніше, та й красти навряд чи хто зважиться. Друга порада: попросіть автослюсаря після ремонту кинути порожні коробки від куплених запчастин в багажник — це дисциплінує будь-якого майстра.
Знайти та поділитися
Отже, ви вибрали фірму, побували там, вас добре зустріли і якісно відремонтували авто. Збережіть контакти техцентру і ім’я майстра в надійному місці, а краще попросіть візитку, дізнайтеся про програми лояльності для постійних клієнтів. Обов’язково напишіть відгук про автосервіс в інтернеті, адже позитивна думка допоможе іншим автовласникам зробити правильний вибір і послужить додатковою підтримкою сумлінному бізнесу. Поділіться інформацією з колегами, друзями і передплатниками в соціальній мережі. Допомагаючи один одному ми робимо світ кращим!
































