Bentley відродила культову лінійку Supersports, вперше представлену в 1925 році, з 4½-літровим шасі, автомобілем, який подолав позначку 100 миль/год і закріпив гоночну спадщину Bentley. Тепер, через століття, Supersports повертається як високопродуктивна версія Continental GT із заднім приводом, створена для безкомпромісного водіння.
Повернення до чистої сили
Новий Continental GT Supersports видає 657 кінських сил і 590 фунт-фут крутного моменту від твін-турбо V8. На відміну від багатьох сучасних Bentley, ця модель уникає гібридної системи допомоги, віддаючи пріоритет потужності двигуна внутрішнього згоряння та меншій вазі. У поєднанні з восьмиступінчастою трансмісією з подвійним зчепленням і заднім приводом автомобіль розганяється до 100 км/год всього за 3,7 секунди, досягаючи максимальної швидкості 309 км/год.
Легкий дизайн для продуктивності
Bentley приділила пріоритет зменшенню ваги, зробивши цю версію Continental GT найлегшою на сьогоднішній день, вагою трохи менше 2000 кг – на 450 кг легше, ніж інші варіанти. Було повністю видалено задні сидіння, а також задню аудіосистему та частину звукоізоляції, що ще більше зменшило вагу. Електронний диференціал обмеженого тертя, широка задня колія та керування задньою віссю покращують точність керування.
Передова технологія шасі
Supersports оснащено 48-вольтовою електронною системою запобігання крену, яка реагує за 0,3 секунди, щоб усунути крен кузова. Масивні 10-поршневі супорти з карбоновими, силіконовими та карбідними дисками діаметром 440 мм спереду та чотирипоршневі супорти з дисками діаметром 410 мм ззаду забезпечують виняткову гальмівну силу. Три режими водіння – Touring, Bentley і Sport – регулюють підвіску, реакцію дросельної заслінки та налаштування шасі для різних умов.
Агресивна аеродинаміка та стиль
Візуально Supersports має більший передній спліттер, притискну силу, фіксований задній спойлер, який створює притискну силу 300 кг, і унікальні 22-дюймові ковані колеса, розроблені спільно з Manthey Racing. Компоненти з вуглецевого волокна додатково зменшують вагу та покращують аеродинаміку.
Інтер’єр, орієнтований на водія
Інтер’єр позбавлений задніх сидінь і оснащений легкими спортивними сидіннями з високою підтримкою. Покупці можуть налаштувати інтер’єр за допомогою одно-, дво- або потрійних тонів шкіри, елементів Dinamica та вуглецевого волокна. Титанова вихлопна система Akrapovic чутна завдяки зниженій звукоізоляції.
Обмежене видання
Bentley випустить лише 500 екземплярів Supersports, кожен з яких має індивідуальний номер. Замовлення будуть відкриті в березні 2026 року, а виробництво почнеться пізніше того ж року. Ціна буде перевищувати ціну базового Continental GT, який починається приблизно з 285 000 доларів.
Supersports являє собою повернення до більш екстремального минулого Bentley, поєднуючи розкіш із безкомпромісною продуктивністю. Як сказав голова та генеральний директор д-р Франк-Штеффен Валлізер: «Це перший проект, розроблений з нуля, відколи я приєднався до Bentley Motors, і я пишаюся нашою командою та швидкістю, з якою ми створили автомобіль, який настільки відрізняється від GT, на якому він заснований».
