Компанія Bentley представила свій найбільш екстремальний дорожній автомобіль Continental Supersports. Коштуючи близько 400 000 фунтів стерлінгів і обмежений лише 500 одиницями, це не просто оновлення; це переосмислення того, що може зробити Bentley. Забувши про традиційний повний привід на користь заднього приводу та вихваляючись потужним двигуном V8 потужністю 657 к.с., Supersports надає перевагу відчуттям від водіння, а не комфорту подорожі.
Цей новий флагман, який отримав прізвисько «Проект Мілдред» на честь легендарної гонщиці Мілдред Мері Петре, свідчить про зміну ДНК Bentley у бік більш орієнтованих на продуктивність автомобілів. Генеральний директор Френк Вайлсер каже, що, незважаючи на те, що Supersports побудований на існуючій платформі Continental GT, він достатньо «інший», щоб стати першим серед дорожніх Bentley.
Найбільш істотні відмінності – задній привід і радикальний аеродинамічний дизайн. Він має найбільший передній дифузор, який коли-небудь встановлювався на серійний Bentley, створюючи безпрецедентну притискну силу для покращеного зчеплення та керованості. Цей фокус на маневреності в поворотах виділяє його серед більш розкішних пропозицій за його ціновою категорією та позиціонує його як прямого конкурента Aston Martin DB12 S – хоча більше з точки зору продуктивності, ніж прямої ексклюзивності.
Новий Supersports наслідує своїх знаменитих попередників: легендарний 3-літровий Super Sports 1929 року та наступні версії 2009 та 2017 років. Усі вони носили значок «Supersports» як символ найпотужнішої пропозиції Bentley на сьогоднішній день. Однак в епоху, коли домінували електричні суперкари потужністю понад 1000 к.с., Bentley обрала інший шлях з останньою ітерацією.
Замість чистого потужного потенціалу Supersports використовує філософію, яка більше орієнтована на водія. Його легка конструкція — вага трохи менше 2 тонн, що робить його на півтонни легшим за GT Speed і найлегший Bentley з часів легендарного Mark V 1940 року — відіграє вирішальну роль у цій зміні. Акцент на маневреності та керованості є значним відступом для Bentley, що свідчить про його намір залучити нове покоління ентузіастів, які ставлять водіння понад усе.
