Нове покоління BMW X5 (під кодовою назвою G65) набуває форму, а останні шпигунські фотографії розкривають ключові деталі інтер’єру, мову дизайну та майбутні варіанти трансмісії. Модель 2027 року з’явиться наступного року з широким діапазоном варіантів приводу, включаючи бензинові, дизельні, гібридні, повністю електричні та навіть водневі паливні елементи. Однак воднева модель з’явиться пізніше, в 2028 році. До 2027 року також планується випуск високопродуктивних версій X5 M і Alpina B7.
Революційний дизайн інтер’єру
Найзначнішою зміною є інтер’єр X5, який буде оснащений BMW Panoramic iDrive, дисплеєм від стовпа до стовпа, який замінює традиційну панель приладів. Цей масивний екран, який вперше показаний у концептуальній формі, займатиме всю ширину приладової панелі, пропонуючи інтерфейс, який можна налаштовувати. Дисплей розділений на три секції: цифрова панель приладів, орієнтована на водія, і дві додаткові області для віджетів, які відображають інформацію, таку як компас, погода, аудіосистема, навігація та навіть індикатори продуктивності, такі як перевантаження та миттєва потужність.
Зображення прототипу показують грубу версію дисплея, але очікується, що кінцевий продукт буде більш відполірованим. Інтер’єр також включає нове двоколірне кермо з тактильними кнопками, яке замінює традиційний контролер iDrive. Центральний дисплей, хоч і прихований у громіздкому корпусі, виглядає незграбним.
Інформаційно-розважальна система та силові агрегати нового покоління
Інформаційно-розважальна система працюватиме на базі операційної системи BMW X, розробленої для більшої персоналізації. Intelligent Personal Assistant також буде оновлено з більшими мовними моделями, щоб забезпечити більш природну голосову взаємодію. Дверні панелі мають кутові підлокітники, а мінімалістичні перемикачі розташовані поруч з підлокітником.
BMW X5 2027 року буде побудований на оновленій платформі CLAR, що включає в себе елементи архітектури Neue Klasse. Діапазон силових агрегатів буде різноманітним, включаючи бензинові, дизельні, гібридні, водневі та електричні варіанти. Ходять чутки, що також може бути запропонований варіант iX5 REx із збільшеним запасом ходу, який пропонуватиме загальний запас ходу близько 1000 км.
Зовнішній стиль і майбутні варіанти
Зовнішній дизайн відповідає концепції Neue Klasse X із переосмисленим дизайном решітки радіатора та фар. Прототип також демонструє великий нижній повітрозабірник і квадроцикл вихлопної системи, що, можливо, вказує на високопродуктивний варіант X5 M60i.
BMW ще не опублікувала подробиць про майбутню модель, але поєднання передових технологій інтер’єру, різноманітних силових агрегатів і сміливого зовнішнього стилю вказує на значний крок вперед для X5. Інтеграція елементів Neue Klasse та акцент на персоналізації свідчать про перспективний підхід BMW до розкішних кросоверів.
