План відродження Vauxhall: новий бос бере контроль
Зараз Vauxhall опинився в зовсім іншій ситуації, ніж у тій, коли Стів Кетрін востаннє очолював бренд у 2015 році. Тоді він працював директором з роздрібної торгівлі в материнській компанії General Motors, а базувався в Griffin House у Лутоні, розгалуженому комплексі з понад 2000 співробітників лише за два кроки від фабрики Vauxhall. Сьогодні цей завод закритий, а сама будівля Griffin House продана та знесена.
Тепер Кетрін повертається до Vauxhall як керуючий директор, якій доручено керувати брендом у період безпрецедентних змін. Його шлях до Vauxhall після роботи в Volkswagen Group і Volvo Financial Services приймає несподіваний поворот: він не сидить за традиційним столом у відділі, який захищає ціла армія помічників. Цього разу керівництво Кетрін втілює вишуканий підхід, який відображає трансформовану реальність автомобільної промисловості.
Цей різкий контраст підкреслює фундаментальну зміну, яка відбулася в Vauxhall за останні роки. Закриття заводу в Лутоні красномовно говорить про нестабільність виробництва на тлі глобального економічного тиску та зміни споживчого попиту.
Відхід від розгалуженого командного центру також свідчить про відхід від застарілих бізнес-моделей, натякаючи на більш компактну та потенційно більш гнучку структуру як відповідь на ці виклики. Стиль керівництва Кетрін є практичним і прямим, виражаючи бажання бути безпосередньо залученим до поточних реалій Vauxhall — явний відхід від ієрархічних структур, поширених у великих корпораціях.
Однак залишається відкритим питання: як Кетрін застосує свій досвід і цей оновлений підхід до управління для досягнення конкретних результатів для Vauxhall? Британський автомобільний бренд перебуває під величезним тиском, щоб переосмислити себе на ринку, що швидко змінюється, де домінують електромобілі та жорстока глобальна конкуренція.
Успіх Кетрін залежить від навігації в цих складних течіях, водночас відновлюючи спадщину Vauxhall щодо надійності та недорогих автомобілів, які вже давно відгукуються серед британських водіїв. Тільки час покаже, чи є його незвичайне повернення сигналом початку успішного повороту для цього колись відомого гравця на автомобільному ринку.
