Toyota підтвердила, що високопродуктивна версія GR Sport наступного покоління Hilux знаходиться в роботі, а також натякнула на потенційне повернення ширшої колії, яка раніше була доступна для топових комплектацій. Відсутність опції з широким корпусом під час запуску викликала припущення, але представники компанії кажуть, що вона залишається опцією в майбутніх оновленнях.
Повернення GR Sport на Horizon
У нинішній лінійці Hilux немає опції широкої колії, що є відмінністю від попередніх поколінь, які включали ширші конфігурації в таких рівнях комплектації, як Rogue, Rugged X і GR Sport. Головний дизайнер Toyota Australia Нік Хогіос визнав відсутність опції, але сказав, що ширша версія «може бути доступна в майбутньому», додавши, що компанія «постійно вдосконалює» свою лінійку продуктів.
Шон Ханлі, віце-президент Toyota Australia з продажу та маркетингу, ще більше підкреслив важливість бренду GR, припустивши, що Hilux GR Sport залишається життєздатним варіантом у майбутньому. Це відповідає ширшій стратегії Toyota щодо розширення лінійки GR, орієнтованої на продуктивність, серед різних моделей.
Рендери показують, як може виглядати новий GR Sport
Цифровий художник Теофілус Чін створив рендери потенційного Hilux GR Sport, поєднавши елементи дизайну передньої та задньої частини нової моделі з агресивним стилем попередніх комплектацій GR. На візуалізаціях видно розширені колісні арки, потужніші колеса та оновлене покриття, які дуже схожі на те, як могла б виглядати офіційна заводська версія.
Попередній GR Sport: Еталон продуктивності
Початковий Hilux GR Sport, представлений у 2023 році, запропонував значне оновлення порівняно зі стандартною комплектацією. Він відрізнявся зміненим дизайном бамперів, ширшими колісними арками, збільшеним кліренсом і трохи більш потужним 2,8-літровим турбодизельним двигуном потужністю 221 к.с. GR Sport позиціонувався як конкурент робочим автомобілям, таким як Nissan Navara Warrior, а не високопродуктивному Ford Ranger Raptor.
Поточні опції та аксесуари Hilux
Найбільш позашляховим наразі є Rugged X, який зберігає стандартну підвіску та двигун, але додає сталевий передній бампер із вбудованою світлодіодною дугою та точками кріплення для буксирування. Toyota також пропонує широкий асортимент аксесуарів, включаючи силові бампери, трубки, рейлінги на даху та захисні щитки на капот.
Деталі, натхненні продуктивністю, вже були продемонстровані під час запуску Hilux у Таїланді, що свідчить про намір Toyota розширити свої можливості персоналізації.
Висновок: Підтвердження Toyota планів щодо майбутнього GR Sport і можливості варіанту з широкою колією свідчать про те, що в майбутньому, швидше за все, з’явиться більш агресивний, високопродуктивний Hilux. Точні терміни залишаються незрозумілими, але готовність компанії задовольнити попит клієнтів і розширити модельний ряд GR свідчить про те, що у ентузіастів є причини чекати.
