Для комфортної їзди по сніжним дорогах протектор повинен бути глибоким і м’яким. Дизайн малюнка може бути спрямованим, симетричним або асиметричним. 100% водіїв не помічають різниці що взимку набагато більше видів дорожніх умов. Влітку Два – Сухий або Мокрий Асфальт. Найпоширеніша зимові бу шины Сумы. Більше використовуються в Європі, де багато автобанів без лімітів швидкості, які добре і швидко чистяться від снігу. Їх легко можна сплутати з літніми колесами, оскільки відрізняються лише складом і наявністю безлічі ламелей які забезпечують зчеплення на снігу. Справляється і зі сльотою, завдяки широким (1см) водовідвідним доріжках. Старт під гору з місця буде проблематичним . Мають глибокий протектор, який доходить до 14мм в моделях шин для позашляховиків. Липучка – перша технологія, яка спрямована на усунення цієї проблеми. Нордична зима – З назви зрозуміло, що цей тип зимової гуми використовується на території скандинавських і північних країн (Канада, Швеція, Норвегія). Порівняно з еврозимой, мають більш глибокий протектор (до 12мм). Характерні грубим і «тракторним» протектором з гострими зачепами який гребуть сніг. Впевнено розрізають замети, топчуть сльота і взгрызаются в ожеледь. Розгін, гальмування, маневреність – всі ці показники набагато краще у зимовій шиповану б у гуми. Металеві шипи потрапляють до пастки лід, забезпечуючи відмінне зчеплення з дорогою. Переваги шиповки проявляються на гірському, звивистому узвозі, де потрібна постійна курсова стійкість при активному рулюванні. Є один важливий нюанс який багато хто не знають. Лід стає твердим як камінь і шипи ковзають по ньому як ковзани. Сухий і мокрий асфальт, укочений сніг, сльота – якщо це ваш регіон взимку, то липучка підійде в самий раз. На відміну від шипованих коліс липучки набагато тихіше. Ожеледь, великі кучугури й глибока колія – для таких умов більше підходить шиповка. При цьому комфорт їзди істотно знизиться і збільшиться витрата палива. В Сумах зокрема, зима помірна з відносно невеликими опадами і середньою температурою -10С. Половина водіїв встановлюють зимову гуму бу коли середньодобова температура повітря опускається до -5С. Пік сезону перевзуття починається в кінці жовтня і триває до середини грудня. Ми рекомендуємо поставити зимові колеса наперед, щоб не стояти в черзі. Літні колеса не містять хімічних присадок утримують м’якість, тому при низькій температурі повітря літня гума стає твердою, як дерево і перетворюється на лижі. Якщо на асфальті ще можливо їхати, то на снігу машина стане повністю некерованою.
Після морозів у автолюбителів зявляється проблема: як завести автомобіль, якщо він не заводиться і як відкрити машину. Поговоримо, що робити в ситуації, коли автомобіль замерз, двигун не запускається або двері не відкриваються.
По машині можна судити про людину, який нею володіє. Напевно за вмінням людини розбиратися в автомобілі, можна судити, як він розуміється в самому собі. Розповімо, як зявилися автолюбителі. Як зявилися автолюбителі?
Що робити, якщо потік радіатор охолодження автомобіля? Є кілька рішень проблеми, які допоможуть зупинити текти своїми руками і дадуть час доїхати до автосервісу. Протікання системи охолодження в дорозі однозначно свідчить про знос/тріщині якоїсь деталі і різні герметики для усунення протікання – це лише короткострокове рішення проблеми, яка поступово призведе до ремонту з заміною деталей.