Всім привіт.відразу напишу для чого цей пост. Мені лінь і ніколи знімати відео. При цьому, хочеться поділитися досвідом володіння harley davidson sportster 1200. Мотоцикл 2004 року випуску. Я проїхав на ньому вже більше 40 тис. Км. Так, я не рахую милі на харлеї:)
Чесно пишу, що мотоцикл я продаю. Продаю не тому, що є проблеми або не подобається. Продаю, т. К. По здоров’ю не виводжу дальняки без вітрозахисту, болить шия і суглоби.зараз багато дзвонять і задають питання. На ці питання і хочу відповісти в цьому пості.
що по двигуну? не потрібно боятися старих харлеїв. Вони надійні і більш надійні ніж хонди. Там немає вкладишів, їм не страшно масляне голодування, не потрібно регулювати клапана (гідрокомпенсатори стоять) і т.д. Я взяв мотоцикл з японського аукціону і проблем не знав ніяких. Проїхав понад 40 тис. Км. Чи їде спортстер? у місті, спортстер зі світлофора рве більшість мотоциклів. Крутний момент під сотку доступний з самого низу. На трасі проблем з обгоном немає ні яких, розгін від 120 до 150 куля. Вище 150 км на годину сльози, а швидше 180 жоден спортстер не поїде. Так так, можете в коментах писати як ви з дружиною з гірки їхали 200. Карбюратор, просто мрія. По-перше, він один, отже синхронити ні чого не потрібно. По-друге, це надійно. Подивіться ролик fortynine про карб і інжектор, там відразу зрозуміло, що крім екологічності інжектор для мотоцикла плюсів не дає. Ну і найголовніше, звук і вібрації:) справжній харлеевский звук може дати тільки карбюратор.
як у місті? у місті все супер:) потужності і моменту хоч відбавляй. Мотоцикл вузький, в міжрядді поза всяких похвал. Головний мінус, це зчеплення. Всі хто не пробував їздити на харлеях, не триндіте яке у вас туге зчеплення. Ви цуценята і сосунки. Після тривалої їзди в пробках, ви будете плакати від болю щовесни. Зате, до кінця сезону, лівою рукою можна яблука тиснути на повидло.
який витрата? витрата по трасі 5,5 літрів на сотню, в місті не більше 6,5 літрів. що в дальняку?
навіщо купувати старий харлей? по-перше, це емоції. Емоції від заліза. У старому харлеї все залізне, навіть кнопки фар і поворотники. По-друге, ціна. Старий спортстер на карбі не буде дешевшати. Інжекторних спортстерів повно, вони досі виробляються. Карбюраторні спортстери на аукціонах тільки дорожчають. Зараз нормальний екземпляр коштує 500-600 тис. Руб. По надійності мотоцикл з пробігом 30-50 тис. Майже новий, тільки масло міняй.по-третє, стиль. Ну реально, дуже красивий мотоцикл. Всі дивляться, фотографують. На дорозі +100500 до самооцінки.
а навіщо я таке диво продаю? люблю його дуже. З сумом продаю. Але сам я на ньому довго їздити не зможу: (багато хто помилково говорить, що харлей для пенсіонерів. Ні, харлей для молодих, сильних, витривалих і здорових людей. Людей, які готові жертвувати комфортом заради стилю і емоцій.а ми, не сильно здорові пенсіонери, вибираємо зручні і комфортні турендуро.