І таки так, на зв’язку знову я зі своїми кавоварками на колесах.більше року тому мною був написаний райдужний, повний фантасмагоричних описів пост про те, як добре брати мотоцикли з братської республіки.жест обдурив я і себе і вас. Не так все гладко-солодко вийшло в результаті, а якщо цікаві деталі-зараз я їх повідаю…
Капіталка двигуна, ремонт підвіски, дрібні косяки по електриці, болтики-гвинтики, резиночки та інша дріб’язок… Загалом, дядько з почуттям, толком і розстановкою відмив пихло, замінив всі необхідності, перевірив допуски де треба і не дуже, вигнув пір’я, доклав до деяких деталей токарний різець і навів порядок в обважуванні. При цьому навіть не пішов у запій. Респект.буквально сьогодні нарешті вирішив проблему з вібрацією. За час поневірянь я дізнався, що найрідкіснішими товарами на авіто є ребра кобри, сісі рисі і кардан від літрвосьмісотой. Поїхав я його забирати прям як закладку: продавець номер телефону не дав, а за адресою з повідомлення знаходилися ритуальні послуги. Рівень довіри-єдина росія. Купив же і цілком собі нормальна запчастина оказалась, але от невдача-кардани на gl1800 до і після 2005 року розрізняються по довжині шліцьової частини в сторону двигуна. Ті, що випускалися пізніше, довші. Зазвичай не прийнято говорити про те, який у кого розмір, але здавалося б… Мотоцикл 2006 року, кардан 2009, спаровування повинно пройти відмінно, проте не пройшло. Бла бла, магія болгарки і інженери хонди перекинулися там на своїх островах з боку на бік. Викотив на мкад, дав дроселя і що ж я відчув? дивна справа, але я вперше за два сезони відчув слюні радості від процесу їзди без зайвих вібрацій.залишилося вирішити невирішувану проблему з помилкою круїз-контролю і вийде цілком собі ездабельний голдвінг, щоб його. За час страждання володіння цим мотоциклом з рахунку в банку зникло вже близько 250 тис.рублів. Так, я повністю визнаю свою помилку і готовий бути відданий анафемі або екстермінатусу за скоєне, бо сам пішов на цю угоду і отримав те, що отримав. Крім іншого мені була цікава реакція продавця на те, що я дізнався через час. Звичайно ж продаван досі рухається на задній передачі і пише, що він 5 років їздив на ньому без сучка і задирка, а як тільки продав — почалися якісь проблеми і він тут зовсім не при справах. Відчувається мені, що цей громадянин веде вельми успішний бізнес на відновленні подібної техніки, тому про всяк випадок залишу його дані тут, раптом хто наткнеться в спробі знайти щастя:
Калиновський александер вікторович, 79г. Р. Брест.+375(29)791-68-02.обходьте його, та й всіх його братиків, стороною, дорогі мої. Не варто воно того.
будьте здорові, чесні і до швидких зустрічей!