Позашляховик від концерну great wall motor, анонсований як tank 600, на автошоу в ченду представлений під позначенням tank 500. З точки зору техніки, втім, несподіванок немає: незалежна підвіска спереду, жорсткий міст ззаду і нова зв’язка агрегатів-турбомотор v6 3.0 6z30 (354 к.с., 500 н•м), помірна гібридна система з 48-вольтовою мережею, дев’ятидіапазонний «автомат». Повний привід обладнаний блокуваннями спереду і ззаду (набір залежить від комплектації), знижувальним рядом і можливістю блокування електромагнітної муфти включення передньої осі. При цьому для різних позашляхових умов передбачено 11 режимів роботи трансмісії і мотора.
Модель tank 500 в топових виконаннях може похвалитися проекційним дисплеєм і натуральною шкіряною оббивкою салону, в тому числі в двоколірних варіаціях, внутрішньою камерою, що визначає по обличчю водія ступінь втоми і рівень концентрації уваги. Приємно, що при всьому екранному достатку фізичні кнопки на центральній панелі не забуті, їх дизайну і фактурі приділено достатньо уваги, як і стильним аналоговим годинникам в центрі передньої панелі.
Показаний в тому ж ченду побратим тенка 500, кросовер tank 400, далі відстоїть від початку виробництва, тому подробиць про машину відомо небагато. Зовні родич “п’ятисотої” моделі виконаний в грубому, незграбному стилі, і в цьому відношенні дуже близький до раніше показаного прототипу tank 700. Шоу-кар можна вважати подальшим розвитком 700-го. Про терміни виходу тенка 400 на ринок говорити рано.