Базовий genesis gv60 з заднім приводом розвиває 168 квт (228 к.с., 350 н•м). Повнопривідний хетчбек з двома електромоторами видає 234 квт (318 к.с., 605 н•м). “заряджена” варіація з передніми або задніми ведучими колесами допускає режим дріфту і володіє потужністю в 320 квт (435 к.с., 605 н•м). Одним натисканням кнопки активується “режим наддуву” , на десять секунд підвищує віддачу до 360 квт (489,5 к.с., 700 н•м) і дозволяє розігнатися до 100 км/год за чотири секунди.
У режимі i-pedal управляти прискоренням і уповільненням можна однією педаллю акселератора. Енергію гальмування збирає “інтелектуальна система рекуперації 2.0”. Функція e-asd пропонує “активне звукове оформлення«, транслюючи через динаміки три варіанти» саундтрека”, що імітують шум двигуна: futuristic, g-engine, e-motor. Зі сторонніми звуками бореться активне шумозаглушення anc-r. В особистий профіль вносяться біометричні дані водія і пасажирів для аутентифікації (перевірки автентичності) за допомогою розпізнавання осіб і відбитків пальців. Голоси теж розпізнаються.
Специфікації для європи навряд чи будуть сильно відрізнятися від характеристик в південній кореї, де genesis gv60 вже почав приймати замовлення, а старт продажів намічений на 10 листопада. Ціни починаються з 59 900 000 вон (3,67 млн рублів). Повнопривідник коштує 64 590 000 (3,96 млн), топовий хот-хетч просить 69 750 000 (4,27 млн). Покупці електрокара мають право розраховувати на податкову пільгу у вигляді знижки розміром в 3,5%.