Позашляховик mu-x взявся не зі стелі. Він побудований на базі пікапа d-мах, який порівняно недавно з’явився у нас.
Значить, і основні конкуренти очевидні-mitsubishi pajero sport і toyota fortuner з такими ж корінням.
І йому є що їм протиставити.
Ай да дизель!
У рідному для машини таїланді базова версія mu-x така, що у нас над нею б посміялися. Для двотонного великого позашляховика (довжина 4850 мм) — дизельок 1.9 потужністю 150 сил, механічна коробка і задній привід.
Тому для нас вибрали топовий варіант. Дизель хоч і теж чотирициліндровий, зате обсяг найбільший в класі-3.0. З нього зняли 190 к.с. І 450 нм. За характеристиками isuzu виявляється між конкурентами. У pajero sport 181 сила і 430 нм, fortuner озброєний на 200 сил і 500 нм.
Двигун перевірений на комерційних машинах, а не тільки на пікапі d-max. Значить, в експлуатації буде надійний і невибагливий. І це дуже важлива якість. Трансмісія до нього додається відповідна: 6-ступінчастий автомат aisin і повний привід part-time-ламатися нічому.
Недитяча гарантія
Знову проступають «вантажні» коріння — в хорошому сенсі. Умови гарантії ближче до тих, що у комерційної техніки, а не легкової: 5 років або 120 000 км пробігу.
На сервіс потрібно заїжджати кожні 20 000 км (порівняйте з 10 000 км у тойоти!). Зараз я поясню, в чому плюс. Якщо ви вважаєте, що стільки тримати одне масло в двигуні – це блюзнірство, я з вами повністю згоден.
Так адже ніхто не забороняє замінити його на сторонньому сервісі через 10 000 км: і заощадите, і себе заспокоїте. А ось обов’язкові витрати у офіціалів будуть тільки кожні 20 000 км. Тобто рідше, ніж у конкурентів. Економія!
Салон: скромно, але зі смаком
Рамний позашляховик, зроблений з пікапа, свідомо не буде шикарно оброблений. Але в isuzu mu-x недорогі матеріали не ріжуть очей. Можливо, через те, що салон не стали напихати вставками під дерево і алюміній. Інтер’єр виглядає дуже гармонійним.
У початковій комплектації (яку поки не показали) сидіння будуть тканинними. У топі приємна на око і на дотик комбінація натуральної та штучної шкіри. Цікаво, чи немає в салоні цвіркунів? і чи хороша шумоізоляція? перевіримо це через пару тижнів, коли машина потрапить до нас на тест-драйв.
До нас mu-x поставляється тільки з трирядним салоном. Семеро дорослих в ньому розмістяться вільно і комфортно. А в п конфігурації виходить дуже місткий багажник. Третій ряд речей заважати не буде: він складається врівень з підлогою.
Якщо дуже потрібен додатковий обсяг, багажні сидіння можна демонтувати і використовувати нішу для вантажу. Шкодувати про те, що немає п’ятимісних варіантів, не потрібно. У машин з несучим кузовом це дозволило б розмістити запасне колесо в «чистому ” підпіллі багажника. Але mu-x рамний, і будь він хоч двомісним, запаска все одно жила б на вулиці. Зате вона повнорозмірна-ще один плюс.
Майже як toyota
Ціни на isuzu mu-x оголосять ближче до початку продажів, наміченого на 1 березня. Ціни суперників toyota fortuner і mitsubishi pajero sport знаходяться в діапазоні від 3,2 млн до 4,2 млн рублів. В цей же діапазон вкладеться і mu-x. Представники марки пообіцяли, що буде навіть трохи дешевше: верхня комплектація не вилізе за 4 млн рублів. За нинішніх часів-цікава пропозиція.
Нове ім’я?
Марка isuzu у нас зірок з неба не вистачає. Випуск вантажівок налагоджений в ульяновську, вони зустрічаються на вулицях, але не так вже й часто. Модель d-max розходиться скромно навіть за мірками пікапів: всього 299 машин за минулий рік. Продажі mitsubishi l200 і toyota hilux вище на порядок.
Але mu-x все ж не пікап, а позашляховик. Так що передумови для успіху однозначно є.