Ford F-150: Король пікапів затримується на подіумі

51

Для Ford серія F – це не просто автомобілі, це серце і душа компанії. Щороку мільйони американців вибирають цей легендарний пікап, який вже 48 років поспіль впевнено займає п’єдестал найбільш продаваної вантажівки в країні. У 2024 році продажі склали значні 765 649 одиниць – цифра, яка говорить сама за себе.

Таємниця” P736 ” і Проект T3

Але ось що цікаво: Ford тримає в секреті точні цифри по F-150. Цілком можливо, що цей бестселер несе на своїх потужних плечах тягар популярності всієї лінійки, поступаючись лише Super Duty в кількості продажів. Однак, схоже, майбутній спадкоємець нинішнього покоління (випущеного в 2020 році) не поспішає дебютувати.

Automotive News і Detroit Free Press розголосили сенсаційну новину: випуск п’ятнадцятого покоління F-150 під кодовою назвою “P736” відкладений на невизначений термін. Ford, за чутками, повідомив своїм постачальникам про перенесення старту виробництва як мінімум на рік-тепер пікап з’явиться у продажу не раніше середини 2028 року.

Не обійшлося і без зрушень в планах по електричному F-150 Lightning. “Проект T3”, як його називають всередині компанії, також відкладено на другу половину 2027 року.

Новий “Зрадник Правил” : Електричний Середньорозмірний Пікап

У той час як F-150 чекає свого часу, Ford не сидить склавши руки. На горизонті маячить новий середньорозмірний пікап-Каліфорнійський проект, який глава компанії Джим Фарлі називає “змінником правил”.

  • Він буде за габаритами близький до Ranger.
  • Повністю електричний.
  • Обіцяє “неймовірну упаковку та споживчі технології” для сегменту, який Ford добре знає.

Цей пікап буде побудований на абсолютно новій, більш доступній платформі, розробленій спеціальною командою “skunkworks”. Його прем’єра запланована на 2027 рік.

Електричні Вантажівки: проблеми та рішення

На початку цього місяця Фарлі зізнався, що великі електричні вантажівки стикаються з “нерозв’язними” проблемами – вага і вартість акумуляторів поки не дозволяють їм конкурувати за рівних умов. Він також зазначив, що буксирування залишається серйозною проблемою для електровантажівок.

Але Ford не здається! Разом з чисто електричними пікапами на сцену виходять гібриди EREV-електромобілі підвищеної прохідності з двигунами внутрішнього згоряння, що працюють як генератори для зарядки акумуляторів. Згадаймо Ram 1500 Ramcharger, який з’явиться у продажу вже пізніше в цьому році.

Поки неясно, чи отримає F-150 наступного покоління систему EREV. Неясно також, чи буде у наступника Lightning або у нового середньорозмірного пікапа Бензиновий двигун для збільшення дальності ходу. Але одне ясно: Ford прагне запропонувати всі варіанти – від чисто електричних до гібридних-щоб задовольнити запити всіх покупців.

Ціна Електрифікації

Однак створення електромобілів-дороге задоволення. За оцінками Ford, цього року компанія втратить від 5 до 5,5 мільярдів доларів на електричних автомобілях. Підрозділ Model e, відповідальний за автомобілі з нульовим рівнем викидів, показав збиток EBIT (прибуток до відсотків та податків) у розмірі 5,1 мільярда доларів у 2024 році.