У серці китайського ринку електромобілів, що стрімко розвивається, Honda кидає виклик, представивши S7-кросовер, заряджений не тільки енергією акумулятора, але і інноваційною технологією Huawei. Це не просто черговий EV; це стратегічний маневр, відбитий амбіціями та адаптацією до місцевих реалій.
Від ” Ye ” до прямого Курсу: еволюція брендингу
Спочатку Honda вписала S7 в свою серію “Ye” (烨, що означає “яскраво сяяти”), що символізує прагнення до яскравої електрифікації. Однак, в недавніх анонсах спостерігається цікава трансформація: бренд “Ye”, немов розчиняючись в китайському контексті, поступається місцем прямому найменуванню – Honda S7. Це нагадує зміну тактики, подібно до того, як досвідчений шахіст коригує хід, бачачи на дошці нову стратегічну площину. Lоготип ” Ye ” все ще присутній в маркетингових матеріалах, залишаючи нам інтригуючу загадку, яку розгадати вдасться лише з офіційним дебютом моделі.
Huawei: серце” розумного ” водіння
Honda S7 – це не просто електромобіль, а“розумний”автомобіль, керований програмним забезпеченням Huawei для автономної їзди (Huawei Qiankun ADS). Цей крок є результатом продуманої стратегії. Японські інженери, оцінивши перевагу китайської системи ADAS від Huawei в локальному ринку (часто випереджаючої навіть такі гравці як Xpeng), прийняли рішення інтегрувати її в s7. Це аналог “VW для Китаю”, пряме попадання в епіцентр битви за електромобільний сегмент Піднебесної, де кожна Інновація – зброя.
Huawei, яка вже співпрацювала з Honda в розробці” cockpit ” для існуючих моделей, тепер бере на себе більш ключову роль, забезпечуючи S7 передовими функціями допомоги водієві. Уявіть: замість традиційної ” Honda Sensing 360+”, покупці отримають вибір – класичний японський підхід або Huawei’s cutting-edge рішення, немов два шляхи в світі майбутнього водіння.
Дизайн: Китайська Електронна Арт-Справа
Інтер’єр S7-це втілення тренда “багатоекранного” комфорту, характерного для сучасних китайських електрокарів. Цифрові дзеркала заднього виду, масивний центральний дисплей (насправді два в одному: 10 і 12,8 дюйма), що зливаються в єдину композицію – все це створює ефект високотехнологічного арт-об’єкта. Уяви, як водій занурюється у віртуальний простір, де інформація тече немов живий потік, а управління переходить на новий рівень інтерактивності.
ТЕХНІЧНІ Характеристики: Сила та енергоефективність
- Габарити гіганта:4750/1930/1625 мм (д/ш/в), колісна база 2930 мм – S7 впевнено займає нішу середньорозмірного позашляховика.
- “Серце” з батареї:CATL, ємністю 89,8 кВт*год, забезпечує значний запас ходу в 620 км.
- Подвійна потужність:Повний привід з двома двигунами (150 кВт передній + 200 кВт задній) сумарно генерують 350 кВт (469 к.с.), максимальна швидкість – 180 км/ч. варіант з переднім приводом і одним 200-сильним двигуном також доступний.
Ціна та конкуренти: Битва на електричному полі
позиціонуючись вище Dongfeng Honda e: NS1 (від 175 000 до 218 000 юанів), S7 націлений на стартову ціну не менше 200 000 юанів (близько 27 600 доларів США). Його суперники-імениті гравці: Tesla Model Y, Xpeng G6, Nio ES6 і очікуваний Xiaomi YU7 (Червень 2024). Honda S7-це локальний удар, стратегічно важливий для збереження позиції бренду в динамічному китайському EV-ринку.
У 2024 році продажі Honda в Китаї знизилися, і серія ” Ye ” (включаючи S7) – це відповідь на виклик, спроба реінкарнації бренду в еру електромобілів за допомогою технологій, які Китайський споживач цінує понад усе.
Honda S7-це не просто автомобіль, це експеримент, який демонструє, як глобальні бренди адаптуються до місцевих реалій, щоб виграти найгострішу битву за майбутнє мобільності.