На автосалоні в Гуанчжоу 2025 Chery представила два нових автомобіля під своїм суббрендом Fulwin: великий позашляховик T9L і повністю електричний фастбек A9. Цей крок свідчить про стратегію компанії пропонувати широкий асортимент силових агрегатів під одним брендом. T9L, який планується випустити в Китаї на початку 2026 року, має гібридну систему і дизайн, натхненний «східною каліграфією», і має довжину 4870 мм з колісною базою 2920 мм.
Передові технології в T9L
T9L оснащений передовими системами допомоги водієві, що працюють на обчислювальній платформі Horizon Journey 6P. Технологія розроблена для того, щоб справлятися зі складними дорожніми умовами за допомогою можливостей прогнозування захисного водіння. Включення цих функцій свідчить про зосередженість на безпеці та просуванні автономного водіння.
A9: перший чисто електричний автомобіль Fulwin
A9 знаменує вихід Fulwin у сегмент суто електромобілів. Він базується на раніше представленому концепті Fulwin E05 на автосалоні в Ченду 2024 року та зберігає ключові елементи дизайну, такі як фастбек, приховані дверні ручки та круглий дах із вбудованими датчиками.
Інтер’єр і особливості A9
A9 обіцяє керовану штучним інтелектом «емоційну кабіну» з кількома сценаріями водіння, включаючи режими розваг і безпеки. Серед зручностей — холодильник у автомобілі, цифрова система запахів, навколишнє освітлення та передні сидіння, що відкидаються на 180 градусів. Автомобіль також оснащений розширеними функціями допомоги водієві, такими як Highway NOA, автоматичне паркування та паркування з пам’яттю.
Параметри трансмісії та діапазон
У той час як дебют у Гуанчжоу був зосереджений на повністю електричному A9, Chery заявила, що гібридні версії або версії з подовженим діапазоном також можуть бути доступні під парасолькою A9/E05. Раніше компанія згадувала про комбінований запас ходу в 2500 км, що, швидше за все, відноситься до змішаних конфігурацій потужності, а не до чисто електричної моделі. В A9 використовується адаптивна підвіска CDC з подвійним важелем спереду та п’ятиважільною підвіскою ззаду.
Чому це важливо? Суббренд Fulwin’s Chery агресивно націлений на середній і високий сегмент ринку Китаю, і ці запуски демонструють прихильність як звичайним, так і електричним технологіям. Пропонуючи кілька варіантів трансмісії під одним брендом, Chery прагне задовольнити ширший спектр споживчих уподобань, зміцнюючи свої позиції в конкурентному китайському автомобільному середовищі. Зосередженість на функціях, керованих штучним інтелектом, і розкішних зручностях ще більше підкреслює амбіції бренду конкурувати з визнаними виробниками автомобілів преміум-класу.




































