Знайомтеся, Mitsubishi Mirage Cyborg ZR: Японський Хот-хетч в стилі Ралі потужністю 173 К.С., який тепер можна імпортувати протягом 25 років.

1

Mitsubishi Mirage Cyborg ZR: забутий Японський Хот-хетч, готовий до відродження в США

Я завжди був зачарований автомобілями, які виходять за рамки загальноприйнятих категорій. Тими, що не просто швидкі, але і володіють унікальною душею, характером, який неможливо знайти в сучасних, стерильних машинах. І коли я почув про Mitsubishi Mirage Cyborg ZR, я відразу ж відчув, що це саме те, що я шукаю. Забутий японський хот-хетч, який тепер, завдяки 25-річному правилу, може повернутися на американські дороги-це звучить як сюжет для захоплюючого фільму!

Я пам’ятаю, як у 90-ті роки, будучи ще підлітком, переглядав журнали з оглядами японських автомобілів. Тоді світ JDM був у самому розквіті, і здавалося, що з-під пера японських інженерів виходили одні за іншим шедеври. Але багато з цих автомобілів ніколи не потрапляли на західний ринок, і їх існування стало для мене чимось легендою. Mirage Cyborg ZR-один з таких автомобілів.

Що ж такого особливого в цьому забутому герої?

У той час як Honda Civic Type R і Toyota GR Corolla, безумовно, заслужили свою репутацію, як справжні кишенькові ракети, вони, на мій погляд, позбавлені тієї самої “іскри”, того безпосереднього задоволення від водіння, яке дарували автомобілі минулих років. Сучасні хот-хетчі стали занадто технологічними, занадто “відполірованими”. Вони пропонують неймовірні можливості, але іноді це призводить до втрати зв’язку з дорогою, до відчуття, що ти керуєш складним електронним пристроєм, а не справжнім автомобілем.

Mirage Cyborg ZR, навпаки, – це чистий адреналін в мінімалістичному корпусі. Це автомобіль, який не намагається тебе вразити складними системами і наворотами. Він просто пропонує тобі чисту, нефільтровану радість від водіння.

Філософія “менше-Це більше”

В основі Mirage Cyborg ZR лежить філософія “менше-Це більше”. Замість того щоб гнатися за величезною потужністю, інженери Mitsubishi вирішили зосередитися на створенні легкого, добре збалансованого автомобіля з чуйним двигуном. І у них це блискуче вийшло.

1,6-літровий атмосферний двигун 4g92 з системою MIVEC, запозичений у Lancer Evolution, видає цілком гідні 175 кінських сил при 7500 оборотах на хвилину. Це не рекорд, звичайно, але в поєднанні з легкістю автомобіля (трохи більше 2300 фунтів) він створює вражаючий результат.

Система MIVEC, по суті, є аналогом Honda VTEC, дозволяючи двигуну “дихати” краще на високих оборотах. Це додає динаміки та робить водіння веселішим.

Зовнішній вигляд і функціональність: ідеальний баланс

Зовні Mirage Cyborg ZR помітно відрізняється від свого “звичайного” побратима. Агресивний передній бампер, бічні спідниці, легкосплавні диски і задній спойлер надають йому спортивний і впізнаваний вигляд. У салоні часто можна знайти спортивні сидіння Recaro, кермо, обтягнуте шкірою, і прилади з білими циферблатами.

Але головне, що Mirage Cyborg ZR не жертвує практичністю заради спортивного зовнішнього вигляду. Це все-таки хетчбек, з чотирма посадочними місцями і пристойним об’ємом багажного відділення.

Чому він такий хороший у водінні?

За словами тих, хто вже встиг оцінити Mirage Cyborg ZR на собі, він пропонує абсолютно унікальне відчуття водіння. Схоже, що він більш “плавний” і “цивілізований”, ніж конкуруючі хетчбеки з двигуном VTEC. Це, ймовірно, пов’язано з більш легким шасі і двигуном з високими оборотами.

Я особливо ціную той факт, що Mirage Cyborg ZR – це автомобіль, який не намагається тебе “захистити”. Він не втручається в процес водіння, не намагається тебе “підказати”, що робити. Він просто дозволяє тобі насолоджуватися процесом, відчувати дорогу, відчувати зв’язок з машиною.

25-річне правило: шанс на відродження

І ось, завдяки 25-річному правилу, цей забутий герой може повернутися на американські дороги. Це справжній подарунок для ентузіастів, які шукають щось особливе, щось, що виходить за рамки загальноприйнятих стандартів.

Як привезти Mirage Cyborg ZR до США?

Процес імпорту не складний, але вимагає уваги до деталей. Вам знадобиться надійний експортер або імпортер JDM, який спеціалізується на таких автомобілях. Вони допоможуть вам з пошуком, митним оформленням і всіма необхідними кроками щодо дотримання вимог законодавства.

Скільки це коштує?

Ціни на Mirage Cyborg ZR можуть варіюватися в залежності від стану автомобіля, пробігу і рідкості опцій. Моделі з механічною коробкою передач і диференціалом підвищеного тертя, а також з сидіннями Recaro, можуть коштувати дорожче.

Мій особистий досвід (хоча поки тільки мрії)

Я активно стежу за ринком JDM і, можливо, в найближчому майбутньому, зможу дозволити собі Mirage Cyborg ZR. Я вже уявляю, як буду виїжджати на ньому по звивистих дорогах, насолоджуючись кожним моментом водіння.

Висновок: більше, ніж просто автомобіль

Mitsubishi Mirage Cyborg ZR-це більше, ніж просто автомобіль. Це символ епохи, коли японські інженери створювали автомобілі, які дарували справжнє задоволення від водіння. Це шанс повернутися до витоків, відчути зв’язок з машиною і насолодитися процесом водіння в чистому вигляді.

Я сподіваюся, що Mirage Cyborg ZR знайде своїх шанувальників у США та відродиться до нового життя. Адже світ JDM заслуговує на те, щоб його пам’ятали і цінували.

Поради для потенційних покупців:

  • Ретельно перевіряйте стан автомобіля перед покупкою. JDM автомобілі можуть бути привезені з різних країн і мати різний рівень зносу.
  • Враховуйте витрати на імпорт та митне оформлення. Вони можуть істотно збільшити загальну вартість автомобіля.
  • Знайдіть надійного механіка, який спеціалізується на автомобілях JDM. Це допоможе вам уникнути проблем з обслуговуванням та ремонтом.
  • Будьте готові до того, що Mirage Cyborg ZR-це не сучасний автомобіль. У нього немає всіх сучасних функцій і технологій, але він компенсує це своїм унікальним характером і задоволенням від водіння.

Я впевнений, що Mirage Cyborg ZR стане справжньою окрасою американських доріг і подарує своїм власникам незабутні враження від водіння. Це автомобіль, який заслуговує на увагу кожного ентузіаста, який шукає щось особливе, щось, що виходить за рамки загальноприйнятих стандартів.