Ну як не відзначитися тематичною рекламою напередодні нового року та різдва? так, у західному світі є на цей рахунок проблемка з толерантністю, яку «прокотили» у багатьох мультсеріалах. Але автовиробники, тим не менш, як і раніше випускають різдвяні реклами, чому ми дуже раді. Давайте подивимося їх, і виберемо кращий ролик з чотирьох.
Audi
Audi вибрала класичну тему — у санти нові сани. І це audi rs-tron gt, завдяки якому оленів відпустили відпочивати в ліс. В європі це, напевно, добре, але в наші морози на електромобілі далеко не виїхати.
Bmw
Bmw запросив на зйомки крістофа вальца, якого, за сюжетом, чекає корпоративчик в штаб-квартирі компанії в мюнхені. До честі актора, він всіляко намагається з нього втекти… В кінці ролика з’являється, знову ж таки, електромобіль-bmw ix.
Chevrolet
Компанія найняла для зйомок цього ролика іменитого режисера тома хупера, удостоєного премії «оскар», а також оператора клаудіо міранду, у якого на полиці будинку теж стоїть статуетка «оскара». І що ж? вийшло у них зробити так, щоб у вас на очі навернулися сльози? зате тут немає електромобілів, а є легендарна impala 1966 року.
Lamborghini
Компанія знає, що найкраще товари і послуги продають діти, тварини і… Неважливо. Компанія вибрала дитину, якій випало щастя покататися на італійському спорткарі. До речі, непоганий подарунок, якщо, звичайно, у людини була така мрія. А асоціація lamborghini з іграшкою здається дуже правильною.
Всі ці відео відмінно зняті і не позбавлені сенсу. А відібрали ми їх тому, що всі вони використовують різні підходи до нас. Цікаво, який з них вам “зайшов”? голосовалка — нижче.