[:uk-ua]
Автовиробник Scout Motors позиціонує свої моделі Terra і Traveller як антитезу сучасних цифрових автомобілів. Компанія свідомо відмовляється від звичних нам дисплеїв і тачскрінів, натомість пропонує механічні перемикачі для взаємодії з автомобілем.
«Машина підключення» проти «антиутопічної машини відключення»
У недавньому інтерв’ю генеральний директор Scout Motors Скотт Кео сказав, що сучасні автомобілі змушують людей використовувати «бездушні екрани», що, на його думку, є неправильним підходом. Він назвав сучасні автомобілі «антиутопічними роз’єднувальними машинами», а свої моделі — «з’єднувальними машинами».
«Механічні перемикачі забезпечують підключення. Ми вважаємо, що менше екранів — краще», — сказав Кео. За його словами, дизайн автомобіля включає в себе безліч фізичних кнопок, сидінь і посилених дверних ручок, і все це спрямовано на створення «справжнього, автентичного зв’язку» між пасажирами та автомобілем.
Історія і сучасність
Keogh пояснив, що механічні елементи керування відображають «спадщину» бренду, поєднуючи сучасні технології з класичними деталями. Коли компанія представила Terra і Traveler рік тому, він зробив акцент на фізичних елементах керування, включаючи механічні дверні ручки та різноманітні перемикачі.
Популярність і технічні характеристики
За словами Кео, автовиробник отримав понад 130 000 замовлень на ці дві моделі, з яких понад 80 відсотків — на трансмісію з розширеним діапазоном. Незважаючи на зростання попиту на електромобілі, Scout Motors, ймовірно, відкладе запуск електричної версії.
Автомобілі будуть оснащені встановленим ззаду чотирициліндровим двигуном Volkswagen Group, що забезпечує запас ходу 500 миль для обох моделей. Поєднання розширеного радіусу дії і «тактичного управління» може задовольнити потреби покупців.
Виробництво і ціна
Очікується, що позашляховик і вантажівка надійдуть у виробництво в 2027 році. Їхня початкова ціна буде менше ніж 60 000 доларів, хоча незрозуміло, чи включає вона електричну силову установку чи більшу трансмісію.
А можливо, покупці просто втомилися від екранів. Цікаво, чи спрацює така механічна простота на ринку
[:] [:ru-ru]
Автопроизводитель Scout Motors позиционирует свои модели Terra и Traveler как полную противоположность современным цифровым автомобилям. Компания намеренно отказывается от привычных нам дисплеев и тачскринов, вместо этого предлагая механические переключатели для взаимодействия с автомобилем.
«Машину подключения» против «машин антиутопического отключения»
В недавнем интервью генеральный директор Scout Motors Скотт Кио заявил, что современные автомобили заставляют людей использовать «бездушные экраны», что по его мнению является неправильным подходом. Он назвал современные авто «машинами антиутопического отключения», а свои модели — «машинами подключения».
«Механические переключатели дают вам связь. Мы думаем, что чем меньше экранов, тем лучше», — подчеркнул Кио. По его словам, дизайн автомобилей включает множество физических кнопок, многоместные сиденья и усиленные дверные ручки — все это направлено на создание «настоящей, аутентичной связи» между пассажирами и автомобилем.
История и современность
Кио объяснил, что механические элементы управления отражают «наследие» бренда, сочетая современные технологии с классическими деталями. Когда компания представила модели Terra и Traveler год назад, он акцентировал внимание на физических элементах управления, включая механические дверные ручки и множество переключателей.
Популярность и технические характеристики
По словам Кио, автопроизводитель получил более 130 000 заказов на две модели, из которых более 80% — на трансмиссию с увеличенным запасом хода. Несмотря на рост спроса на электромобили, Scout Motors, вероятно, отложит запуск аккумуляторно-электрической версии.
Автомобили будут оснащены четырехцилиндровым двигателем Volkswagen Group, расположенным задним, что обеспечит запас хода в 500 миль для обеих моделей. Сочетание увеличенного запаса хода и «тактического управления» может удовлетворить потребности покупателей.
Производство и цена
Ожидается, что внедорожник и грузовик поступят в производство в 2027 году. Их стартовая цена составит менее 60 000 долларов, хотя неясно, относится это к электрической или увеличенной трансмиссии.
Или, возможно, покупатели просто устали от экранов. Интересно, пойдет ли такая механическая простота на рынке
[:] [:pl]
Producent samochodów Scout Motors pozycjonuje swoje modele Terra i Traveler jako przeciwieństwo dzisiejszych samochodów cyfrowych. Firma celowo rezygnuje z wyświetlaczy i ekranów dotykowych, do których jesteśmy przyzwyczajeni, na rzecz oferując mechaniczne przełączniki umożliwiające interakcję z samochodem.
„Maszyna łącząca” kontra „dystopijna maszyna rozłączająca”
W niedawnym wywiadzie dyrektor generalny Scout Motors, Scott Keogh, powiedział, że nowoczesne samochody zmuszają ludzi do korzystania z „bezdusznych ekranów”, co jego zdaniem jest podejściem niewłaściwym. Nowoczesne samochody nazwał „dystopijnymi maszynami rozłączającymi”, a swoje modele „maszynami łączącymi”.
„Przełączniki mechaniczne zapewniają łączność. Uważamy, że mniej ekranów jest lepszych” – powiedział Keogh. Konstrukcja samochodu obejmuje wiele fizycznych przycisków, kanap i wzmocnionych klamek drzwi, a wszystko to ma na celu stworzenie „prawdziwego, autentycznego połączenia” między pasażerami a samochodem, powiedział.
Historia i nowoczesność
Keogh wyjaśnił, że mechaniczne elementy sterujące odzwierciedlają „dziedzictwo marki”, łącząc nowoczesną technologię z klasycznymi detalami. Kiedy rok temu firma wprowadziła Terra i Traveler, położył nacisk na fizyczne elementy sterujące, w tym mechaniczne klamki do drzwi i różnorodne przełączniki.
Popularność i właściwości techniczne
Keogh powiedział, że producent samochodów otrzymał ponad 130 000 zamówień na oba modele, z czego ponad 80 procent dotyczyło układu napędowego o zwiększonym zasięgu. Pomimo rosnącego popytu na pojazdy elektryczne Scout Motors prawdopodobnie opóźni wprowadzenie na rynek wersji akumulatorowo-elektrycznej.
Samochody będą napędzane czterocylindrowym silnikiem Grupy Volkswagen montowanym z tyłu, zapewniającym zasięg 800 mil w obu modelach. Połączenie rozszerzonego zasięgu i „kontroli taktycznej” może zaspokoić potrzeby kupujących.
Produkcja i cena
Oczekuje się, że SUV i ciężarówka wejdą do produkcji w 2027 r. Ich cena wywoławcza będzie wynosić mniej niż 60 000 dolarów, chociaż nie jest jasne, czy obejmuje to elektryczny układ napędowy, czy większy układ napędowy.
A może klienci są po prostu zmęczeni ekranami. Ciekawe, czy taka mechaniczna prostota sprawdzi się na rynku
[:]





![[:uk-ua]Bentley переглядає плани електрифікації, залишаючись прихильними бензиновим двигунам[:] [:ru-ru]Bentley пересматривает планы по электрификации и сохраняет приверженность бензиновым двигателям[:] [:en]Bentley Reconsiders Electric Future, Maintains Commitment to Gas Engines[:] [:pl]Bentley zmienia plany elektryfikacji, pozostaje wierny silnikom benzynowym[:] [:cs]Bentley reviduje plány na elektrifikaci, zůstává odhodlána k benzínovým motorům[:] [:es]Bentley reconsidera el futuro eléctrico y mantiene su compromiso con los motores de gasolina[:] [:fr]Bentley reconsidère son avenir électrique et maintient son engagement envers les moteurs à gaz[:] [:de]Bentley überdenkt die elektrische Zukunft und bleibt dem Engagement für Gasmotoren treu[:] [:pt]Bentley reconsidera futuro elétrico e mantém compromisso com motores a gás[:] [:it]Bentley riconsidera il futuro elettrico e mantiene l’impegno nei confronti dei motori a gas[:] [:nl]Bentley heroverweegt de elektrische toekomst en blijft zich inzetten voor gasmotoren[:] [:id]Bentley Mempertimbangkan Kembali Masa Depan Listrik, Mempertahankan Komitmen terhadap Mesin Gas[:]](https://avtocentr.sumy.ua/wp-content/uploads/2025/11/a48ba763-8dfc-4ec0-89cd-3986428f541f-218x150.jpg)
![[:uk-ua]Tesla Model Y: Всебічний огляд[:] [:ru-ru]Tesla Model Y: Комплексный обзор[:] [:en]Tesla Model Y: A Comprehensive Review[:] [:pl]Tesla Model Y: kompleksowa recenzja[:] [:cs]Tesla Model Y: Komplexní recenze[:] [:es]Tesla Model Y: una revisión completa[:] [:fr]Tesla Model Y : un examen complet[:] [:de]Tesla Model Y: Ein umfassender Testbericht[:] [:pt]Tesla Model Y: uma revisão abrangente[:] [:it]Tesla Model Y: una revisione completa[:] [:nl]Tesla Model Y: een uitgebreid overzicht[:] [:id]Tesla Model Y: Tinjauan Komprehensif[:]](https://avtocentr.sumy.ua/wp-content/uploads/2025/11/f1518e7d-a725-4e4f-8f18-952895caf915-218x150.jpg)
![[:uk-ua]BMW i1 Hatch: Стильний електромобіль майбутнього для компактного класу[:] [:ru-ru]BMW i1 Hatch: Стильный электрический автомобиль будущего для компактного класса[:] [:en]BMW i1 Hatch: A Stylish Electric Future for the Compact Class[:] [:pl]BMW i1 Hatch: stylowy samochód elektryczny przyszłości w klasie kompaktowej[:] [:cs]BMW i1 Hatch: Stylový elektromobil budoucnosti pro kompaktní třídu[:] [:es]BMW i1 Hatch: un futuro eléctrico con estilo para la clase compacta[:] [:fr]BMW i1 Hatch : un avenir électrique élégant pour la classe compacte[:] [:de]BMW i1 Hatch: Eine stilvolle elektrische Zukunft für die Kompaktklasse[:] [:pt]BMW i1 Hatch: um futuro elétrico elegante para a classe compacta[:] [:it]BMW i1 Hatch: un futuro elettrico ed elegante per la classe compatta[:] [:nl]BMW i1 Hatch: een stijlvolle elektrische toekomst voor de compacte klasse[:] [:id]BMW i1 Hatch: Masa Depan Listrik Bergaya untuk Kelas Kompak[:]](https://avtocentr.sumy.ua/wp-content/uploads/2025/11/a74ae611-5b12-4013-abad-264f32da19f3-218x150.jpg)















