BMW розглядає можливість збільшення запасу ходу на бензині для електромобілів: стратегічний поворот?

1

BMW вивчає можливість оснащення деяких моделей електромобілів, головним чином більших, таких як i7 та iX5, технологією збільшення запасу ходу на бензині (EREV). Цей крок сигналізує про потенційну зміну стратегії, визнаючи реальні обмеження в інфраструктурі електромобілів і темпи їх впровадження серед споживачів. Раніше компанія використовувала цю технологію в i3, але сучасні EREV розроблені, щоб забезпечити безперервну можливість водіння на великі відстані, на відміну від обмеженого додаткового запасу ходу оригінального i3.

Чому зараз? Вирішення проблем асортименту та ринкових тенденцій

Зростання популярності EREV пояснюється кількома факторами. По-перше, споживчий попит на EREV на ключових ринках, таких як Китай, виявився стійким, пропонуючи міст між повністю електричними транспортними засобами та традиційними автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння. По-друге, автовиробники реагують на повільніші, ніж очікувалося, темпи впровадження електромобілів у таких регіонах, як Сполучені Штати, де обмеження інфраструктури та проблеми з запасом ходу залишаються серйозними перешкодами. Прикладом цієї тенденції є рух брендів Volkswagen Scout і Ram до збільшення запасів ходу.

Цей крок відображає прагматичний підхід, особливо на ринках, де доступ до зарядних станцій непослідовний або повільний. На відміну від i3 REV, який використовував невеликий двигун скутера в основному для того, щоб дістатися до зарядної станції, сучасні EREV використовують більші двигуни для тривалої їзди без необхідності частих зупинок.

Унікальна позиція BMW і плани на майбутнє

Підхід BMW відрізняється від деяких конкурентів, які агресивно просувають повністю електричні лінійки. Натомість компанія використала свою існуючу архітектуру CLAR для підтримки кількох варіантів трансмісії, включаючи електричні, бензинові, дизельні, м’які гібриди та гібриди, що підключаються до мережі. Ця гнучкість дозволяє BMW адаптуватися до мінливих умов ринку, не відмовляючись від цілих платформ.

Платформа Neue Klasse, яка дебютує в iX3 і майбутньому седані i3, ще більше розширить асортимент електромобілів BMW. Однак, дивлячись на EREV, можна припустити, що BMW не покладається виключно на чисто електричні рішення.

Висновок

Потенційне використання BMW подовжувачів запасу ходу на бензині є продуманим кроком, спрямованим на вирішення практичних проблем, пов’язаних із запасом ходу та інфраструктурою електромобілів. Він визнає, що повне впровадження електромобілів не відбувається так швидко, як деякі передбачали, і пропонує варіант для водіїв, які хочуть користуватися перевагами електромобілів без обмежень поточних зарядних мереж. Це свідчить про готовність адаптуватися та залишатися конкурентоспроможними в автомобільному ландшафті, що швидко змінюється.