Китайський автомобільний гігант BYD, відомий своєю бурхливою експансією на ринку електромобілів, нарешті зробив гучну заяву про свої плани щодо європейського дебюту свого ультра-преміального бренду Yangwang. Після більш ніж двох років успішних продажів на внутрішньому ринку, Yangwang готується кинути виклик усталеним європейським лідерам, таким як Bentley, Porsche і Ferrari.
Yangwang: еволюція Преміум від BYD
Yangwang-це більше, ніж просто інший бренд у великій лінійці BYD. Він являє собою вершину інженерної думки та амбіцій компанії. Поряд з успішним преміум-брендом Denza, що випускає ультрасучасні електромобілі, Yangwang заявляє про себе як про флагман інновацій і розкоші. Це прагнення до досконалості відображається в кожній деталі автомобілів Yangwang, від дизайну до продуктивності.
Yangwang U8: Позашляховик, Що Долає Кордони
Першим представником цього амбітного бренду став Yangwang U8-розкішний електричний позашляховик, який миттєво привернув увагу своїм унікальним поєднанням потужності, технологій і позашляхових можливостей. Уявіть собі автомобіль, здатний розвивати більше 1000 кінських сил, легко залишаючи позаду спортивні BMW M3, що володіє величезним запасом ходу і здатний розвертатися на 360 градусів на місці – подібно танцюючому роботу. Але це ще не все! U8 здатний плавати по воді, перетворюючись на амфібію, готову до найнеймовірніших пригод.
(Замінити “https://www.example.com/u8.jpg” на актуальний URL зображення, якщо є)
Yangwang U9: електричний Суперкар, готовий до рекордів
За U8 пішов ще більш амбітний проект – yangwang U9, електричний суперкар, який демонструє неймовірний технологічний прорив. Цей автомобіль створений для швидкості і адреналіну. Розганяючись до 240 миль на годину, U9 здатний залишити позаду більшість суперкарів. Особливістю U9 є його повністю гідравлічна підвіска, яка дозволяє автомобілю не тільки адаптуватися до дорожніх нерівностей, але і здійснювати вражаючі стрибки, або навіть пересуватися на трьох колесах, немов хамелеон на пересіченій місцевості.
Ціна та перспективи Європейського виходу
Обидва автомобілі вже завоювали визнання на внутрішньому китайському ринку, де пропонуються за цінами, еквівалентними 120 000 і 200 000 фунтів стерлінгів відповідно. Хоча прототипи були представлені на Фестивалі швидкості в Гудвуді, офіційного підтвердження виходу на європейський ринок довгий час не було. Але тепер віце-президент BYD, Стелла Лі, особисто заявила Autocar про плани запуску Yangwang в Європі після дебюту конкуруючого з Audi бренду Denza на початку наступного року.
Майбутні моделі: U7 і поза
Деталі поки не розголошуються, але ясно одне – Yangwang готовий дивувати. Очікується поява нових моделей, в тому числі U7, ультра-розкішний електромобіль-седан, який буде конкурувати з Lotus Emeya. U7 отримає чотиримоторну силову установку загальною потужністю вражаючих 1250 кінських сил і 1237 фунт-фут крутного моменту, що дозволяє йому розганятися від 0 до 62 миль на годину всього за 2,9 секунди. Це вже не просто автомобіль – це заява про технологічну перевагу і готовність до майбутнього.
На закінчення
Yangwang-це не просто ще один китайський автовиробник. Це амбітний проект, покликаний змінити уявлення про преміальний автомобіль. З передовими технологіями, унікальним дизайном і неймовірною продуктивністю, Yangwang готовий кинути виклик усталеним європейським брендам і зайняти своє місце на п’єдесталі автомобільного світу.
Основні факти:
- Бренд:Yangwang (входить до складу BYD)
- Конкурент:Bentley, Porsche, Ferrari
- Ключові моделі:U8 (позашляховик), U9 (суперкар), U7 (седан)
- Очікуваний запуск в Європі:Після запуску Denza
Слідкуйте за новинами, щоб дізнатися про майбутні плани Yangwang!